- Anoniempje18 juli 2018 om 18:18
Hoe schadelijk is wiet roken?
4 reactiesReagerenPeter19 juli 2018 om 02:25Daar is zo 1-2-3 geen antwoord op te geven, want het heeft op een ieder een ander effect (net als alcohol).
Reageren
Als je het al doet, dan geldt met mate.Stresskip19 juli 2018 om 21:07Er zijn ongelofelijk veel discussies te vinden online waarin de ene vind dat het heel slecht is en de ander vind dat er niks schadelijks aan is. Nou is er voornamelijk wel vaak uit tests gebleken dat wiet zelf niet bepaald schadelijk zou zijn, en zelfs als een goed hulpmiddel kan blijken. Ik rook wiet zelf ook. Maar ik ben er mee begonnen omdat mijn vriend het voorstelde aangezien ik niet aan antidepressiva wou beginnen (dat is pas echte troep) ivm mijn angststoornis. Ik rook het nu in het weekend lekker voor de rust met vrienden en doordeweeks rook ik het voor het slapengaan zodat ik niet meer urenlang voor me uitstaar met gepieker tot ik moe genoeg ben om eindelijk eens in slaap te vallen. Ik eet beter, slaap beter, heb helemaal geen paniekaanvallen meer gehad en ben eindelijk wat aangekomen! Niet veel maar toch haha. Houd er wel rekening mee dat als je een joint zou draaien met tabak je ook nicotine en andere schadelijke stoffen uit de tabak.
Ook wil ik even melden dat het er psychisch makkelijker in kan zijn om een indica soort te roken. Die wordt vaak gerookt voor mensen met angsten en stress of pijn. Het geeft je ook echt een goed gevoel en een licht gevoel van euforie. De stativa strain is vaak wat sterker en geeft je een flinke high.
Vaak kan een stativa wietsoort ook je huidige emotionele staat heel erg versterken.
Psychisch vind ik wiet helemaal niet schadelijk als je maar weet dat je het juiste rookt. Ook inderdaad gewoon met mate roken.
Lichamelijk heeft het op mij eigenlijk alleen nog maar een positief effect gehad.
Misschien een beetje een langdradige en nogal afwijkende uitleg maar dan weet je meteen wat wiet nog meer allemaal kan doen!
ReagerenStresskip19 juli 2018 om 21:09Sorry, stativa moest sativa zijn. Autocorrect.
Reagerenteefje22 juli 2018 om 23:00Je kan niet homosexueel ervan worden888!!!
Reageren