- Roy Haver9 juli 2018 om 01:36
Hoi allemaal,
Ik heb 1,5 jaar een relatie met mijn vriendin Carly . Na een half jaar kwam ik erachter dat ze weleens te diep in het glas keek. Ze drinkt enorm veel, wanneer ik haar hierop aanspreek word ze agressief.
Ze gaat ook wekelijks opstap en komt dan pas sochtends thuis, ik weet dan niet waar ze is geweest. Vaak zie ik ook berichten van andere mannen op haar telefoon. Ik durf haar hier niet mee te confronteren omdat ze dan enorm boos en agressief reageer. Ik wil haar niet kwijt maar ik wil wel dat we een gezonde relatie hebben. Ik wil ervoor zorgen dat ze nuchter word.
Wat kan ik in vredesnaam doen? Heeft iemand ervaring met dit soort situaties!?Groetjes,
ROY3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juli 2018 om 09:28Dat is een moeilijk probleem. Ze zal zelf om hulp meten vragen. Als je hierover echt helemaal niet met haar in gesprek kunt komen, moet je toch goed nadenken of je zo’n relatie wel wilt.
ReagerenCatootje9 juli 2018 om 10:55Drugs worden gebruikt om een leegte op te vullen. Daar zal ze eerst wat aan moeten doen voordat ze überhaupt een relatie kan hebben. Nu heeft ze een afhankelijkheidsrelatie met die alcohol. Die alcohol doet ook nog eens vervelende dingen met je lichaam. Zo zorgt het voor verliezen aan allerlei voedingsstoffen, waaronder magnesium, zink en vitamine B. Door dat soort tekorten kan je ook niet meer helder denken. Je kan suggereren dat ze hulp nodig heeft maar kleine kans omdat verslaafden vaak zelf het probleem niet zien.
ReagerenAnoniem sorry27 juli 2018 om 23:43Dit is misschien een beerje een simpel antwoord maar ze heeft gewoon zieke hulp nodig. Gooi “gewoon” een interventie oo haar. Ze heeft liefde en hulp nodig. En als ze in haar hart nog van je houd zal ze daar ook, mer alle moeite die ze heeft, daar aan beginnen. En anders zou ik gewoon zeggen optyfen. Zo simpel ben ik gewoon, beetje hard maar sommige mensen hebben gewoon een grote bek in hun smoel nodig. Tegen de verwachting in gaan
Reageren