- Anoniempje25 juni 2018 om 21:24
Ik ben een meisje met OCD en ik slik AD. Ik heb al drie jaar een goede relatie met mijn vriend en al die tijd drink ik weinig alcohol omdat ik de controle niet durf te verliezen en ik bang ben dat ik iets fouts doe wat ik me daarna niet meer kan herinneren. Dit zonder enige aanleiding, maar het is mijn angst. Afgelopen zaterdag was ik op een verjaardag en het was zo gezellig en ik besloot daarom een keer wel wat meer te drinken. De hele avond heb ik het leuk gehad, maar op de terugweg naar huis kreeg ik een mini black out tot aan de trap bij mijn huis, ongeveer 3 minuten lopen. Op de trap dacht ik nog wat knap dat ik thuis ben gekomen, want ik voel me dronken en daarna ben ik ziek geworden thuis. Dit weet ik allemaal nog. Nu een paar dagen erna ben ik mega bang dat ik in de tijd van mijn loopje naar huis met iemand heb gezoend en ik dat niet meer weet. Ik voel me mega schuldig tegenover mijn vriend en ik heb spijt dat ik heb gedronken. Hij zegt ook dat hij 100% zeker weet dat ik dat niet heb gedaan, omdat ik het anders echt wel zou weten, black out of niet. Klopt dat? En klinkt dit als een mega black out of als een onschuldig iets?