- peter8 februari 2018 om 13:43
Hallo ik ben peter en ik zit met een probleempje ik drink elke dag een kratje bier leeg heeft dit gevolgen? Wat moet ik doen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 februari 2018 om 13:48Verhoogd risico op hart- en vaatziekten, alvleesklierkanker, levercirrose en diabetes. Wat je moet doen kun je natuurlijk wel zelf bedenken….
ReagerenPeter8 februari 2018 om 14:12Maar ik ik durf niet zo goed naar de AA want ik heb een statuut als bank directeur en als ze dat weten dan wordt ik misschien ontslagen heb je nog een andere manier om te helpen?
ReagerenJohn (moderator)
8 februari 2018 om 14:17Je zou naar de huisarts kunnen gaan. Er is een middel dat gebruikt kan worden tegen alcoholverslaving…
ReagerenCatootje8 februari 2018 om 18:48AA staat toch voor anoniem. Je eigen gezondheid lijkt me ook belangrijker dan je functie. Het is ook geen probleempje maar een groot probleem. En een functie waarin je niet jezelf kan zijn, kan een verslaving bevorderen.
Reageren
Overmatig alcoholgebruik zorgt ook voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen in je lichaam, waaronder magnesium, vitamine B en zink. Zorgen voor volwaardige voeding en wat voedingssupplementen kan schelen in de afkickverschijnselen.
Verder kan het goed zijn om je lichaam te ontgiften. Daarbij kan ik je een kambokuurtje aanraden. Dan wordt je hele lichaam gereset.