Zoeken Vraag het forum

Rare trip ofzo

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Neben

Ik heb dit allemaal geschreven direct nadat het gene gebeurde waar het laatste om gaat dat ik naar de wc ging en naar boven ging. Tijdens dat ik dit schreef was ik nog steeds niet lekker maar werd het steeds weer wat beter en heb zoveel details verteld om mischien via iemand hier op het forum erachter te kunnen komen wat het precies was en waarom. Natuurlijk ben ik me bewust dat dit geen slimme ideeen waren en dat ik mischien door combi en tijd later nog wat zo ben gaan voelen en heb het laatste in het verhaal ook nog nooit eerder mee gemaakt en het was heel erg apart

Ik was zaterdag op dominator en heb veel speed gebruikt vooral voordat ik er was. Op dominator heb ik nog meer speed gehad en daarnaast ook 1 puntje coke, een likje pure mdma, en xtc gebruikt Van 250 mg. Van de xtc heb ik niet telkens hele genomen steeds ongeveer een halvje ik had 4 pillen mee en zag dat ik nog anderhalf overhad. In een korte tijd op het festival heb ik de coke, likje pure mdma, een halve xtc pil en 1 puntje speed(de rest van de speed en pillen heb ik erna gebruikt). Ik ben daarna even te hard gegaan(ik noem hrt verder maar gewoon even een trip want was heel snel me maten kwijt en zag vreemde mensen voor mensen die ik kende aan) en ff gaan zitten op bankje wat ik me toen besefte dat ik dacht dat al wel paar uren voorbij waren gegaan ik weet nu zo niet meer hoeveel ik dacht maar schat iets rond de 4 terwijl dat allemaal in mischien maar 2 uur tijd was(die tijd weet ik ook niet meer precies) daarna ben ik nog door gegaan en heb er op gelet dat ik niet te snel neem en ook na dat ik tripte ging heb ik niks genomen een tijdje. Ik heb even gezeten met de trip maar niet tot ik weer wat rustiger was zoals ik me voel als ik normaal heb gebruikt. Daarna verliep alles prima zoals ik het normaal heb alleen werd ik op het einde misselijk en had dat tegen me maat gezegt dat ik naar de kluisjes ging en dat hij daar naar toe moest komen als dominator afgelopen is, daarna zijn hebben we de spullen gepakt uit kluisje en zijn we naar de bus gegaan we waren hem eerst even kwijt maar dat heb je natuurlijk welleens na zo een feest, uit eindelijk na 15 a 30 min zoeken vonden wr de bus en de anderen waren daar ook al in de bus op de terugweg heb ik nog 1 lijn speed en 2 of 3 kleine puntjes speed gehad toen ik thuis kwam ben ik in bed nog ff wezen uitspacen. Daarna heb ik een paar uur kunnen slapen volgends mij zo een 6 tot 8 uur. Het was toen ik wakker werd half 1 smiddags(Had voordat ik ging slape erg pijn aan me kaken, wangen en tong en toen ik wakker werd niet meer aan me kaak) en heb dan een appel en paar vitamine pillen gehad niet zoveel later heb ik 1 lijn speed genomen en om half 6 smiddags ook een lijn sperd. Ik heb daarna opzich nog goed kunnen eten groenten, ei en aardappelen. Ik kan mij alleen niet herrineren of dat klopt want mischien heb ik om half 6 pas een lijn nam en na het eten een lijn. Maar het werkte erg lang door en heb hierbij tussendoor niet genoeg water gedronken(op dominator trouwens wel) de het leek wel alsof ik echt aan het trippen was maar ook weer niet want begon geen dingen te hallucineren en echt paranoia was ik ook niet maar er was veel meer aan de hand dan dat ik strak stond van de pep om half 5 sochtend was ik nog steeds in de zelfde staat en lag op de bank de hele tijd al op internet van alles te lezen, niet om te kijken wat er met me aan de hand was maar interresante verhalen over trip middelen zoals 2c-b wat mij opzich wel vermaakte maar rond half 5 voelde ik me nog raarder en moest plassen dus liep naar de wc ik keek eerst me zelf nog aan in de spiegel en vond dat ik er niet extreem uitzag. Waar het mij nou vooral om gaat is het soort trippen dat ik had en het wat ik nu nog ga vertellen wel een beetje het meeste want nadat ik me zelf aankeek in de spiegel kreeg ik in ene heel erg last van mijn linker nier(altans zo voelde het) ik ben dan maar op de wc gaan zitten omdat ik sowieso al moest plassen ik werd tijdens dat telkens alsnog best slecht en toen ik klaar was wou ik naar mn kamer in bed gaan liggen en vanaf de wc beneden en kamer boven werd ik naar en het werd alleen maar erger, toen ik boven was had ik ook het gevoel dat ik moest overgeven maar het was heel erg afwisselend maar wel de hele tijd voelde ik me naar.(toen ik bij de keuken voorbij liep ook glas water gepakt Vanaf op de trap naar de badkamer deur werd het alleen nog maar erger en kreeg rare tintelingen en zag me zicht heel erg tintelen alsof het zwart werd voor me ogen en ik zo neer kon vallen maar dan niet zwart maar duizelig en zo een wit zwart flikker beeld achtoch iets en ben de badkamer in gelopen en inplaats van wat ik eerst dacht te gaan doen dacht ik ff liggen op het kleedje op de grond maar had dan ook de gedachte zo niet te blijven kunnen liggen, toen ik weer opstond was het overgeven gevoel minder maar ben maar naar mijn bed gelopen en ben daar in gaan liggen en toen werd het steeds minder erg en ben ik begonnen met dit schrijven. Inmiddels ben ik alweer aardig helder in mijn hoofd en niet meer overgeef gevoel en duizeligheid enzo.

2 reacties
    Reageren
    Dan

Opzich geen vreemde verschijnselen hoor, je hebt aardig neurotoxische combinaties gebruikt. Dat is nou eenmaal van grote invloed op je lichaam en geest en houdt soms ook wel een paar weekjes aan. Ik zou het gewoon even rustig aan doen de komende tijd. Gezond eten, goed slapen en noie gebruiken. En op het volgende feestje kun je beter niet teveel combineren.

Zelf was ik ook op Dominator. Nam rond 4 uur een kwartje, vervolgens steeds na een uurtje of 2 een halfje bijgepakt. Dan ben je niet zo vaag, maar ga je gewoon lekker. Is voor jezelf ook leuker 😉

Reageren
    John (moderator)

@Neben

Als ik zie wat je allemaal gebruikt hebt, kun je van geluk spreken dat je het er zo “goed” vanaf hebt gebracht. Ik raad je toch echt aan om daar voorzichtiger mee te zijn. Ik heb mensen met minder op, zwaar psychotisch zien worden.

Reageren
Reageer op: Rare trip ofzo
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.