Zoeken Vraag het forum

Altijd rare wiettrip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mart

Altijd als ik heb geblowd kom ik in een soort rare trip, volgens mij is het een soort rare versie van een badtrip. Dit zijn mijn klachten/symptomen Als er 2 mensen tegelijk praten kan ik niet naar 1  luisteren maar hoor ik alles van allebei de kanten. Als ik ga lopen voelt het alsof ik steeds verder soor mijn knieen ga. Soms heb ik het gevoel dat mijn benen en hoofd doorlopen maar dat mijn lichaam blijft staan. Alles wat ik zie ‘schokt’ (lastig uit te leggen). Ik weet niet meer wat ik doe soms loop ik op een plant af en pak hem vast en weet niet waarom. Als ik sta en wil gaan zitten dan denk ik nog dat ik sta terwijl ik al zit (ik loop 3sec achter). Ik ga rare dingen zeggen zoals dat er cd’s in de vaatwasser kunnen ?. Details en tijden kan ik me slecht herinneren en ben ik me niet van bewust.

Het is niet eng maar ook niet fijn. Het is irritant. Het duurt ongeveer 2-2.5 uur. Ik heb een hartslag app geinstalleerd op mijn telefoon normaal is mijn hartslag 55 en na het blowen was mijn hartslag 128. Terwijl THC en CBD geen invloed op je hart hebben.

Ik heb dit tot nu toe altijd gehad na het blowen hoe klein de joint ook is. Ik ken niemand anders die dit ook heeft. Ik weet niet wat het is of hoe ik er vanaf kom.

Mijn grootste vraag is wat is het.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe je er vanaf komt is heel simpel te bedenken. Dat antwoord weet jezelf beslist ook wel.  Je verdraagt het spul gewoon niet en hebt iedere keer een bad trip! Daar is toch echt maar een oplossing voor.  Denk goed na over het gebruik. Je kunt ook een keer in een psychose terecht komen.

Reageren
    Mart

Ik denk goed na over het gebruik. Maar of ik nou op een vertrouwde plek ben of een onvertrouwde plek ben en met wie ik ben maakt allemaal niks uit.

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is dus wat ik ook bedoel. Je kunt niet tegen wiet. Waarschijnlijk is het THC gehalte, voor dat wat jij verdragen kunt, gewoon te hoog. Niet iedereen kan tegen wiet…   Je zou dus geen wiet moeten gebruiken.

Reageren
    Mart

zijn er geen andere opties? zoals een verdamper ipv een joint? of spacecake?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou je dan moeten uitproberen. Ik snap alleen niet zo goed waarom je perse wiet wilt gebruiken als je er alleen maar nare ervaringen mee hebt…

Reageren
    Mart

het is niet naar, alleen heel raar. ik krijg wel lachaanvallen enzo

Reageren
Reageer op: Altijd rare wiettrip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.