- Miranda22 juli 2011 om 19:53
Hallo
Ik ben een meid van 25 en ik en mijn vriend willen nu graag een kindje. Ik dacht een goede voorbereiding, vorig jaar aug. gestopt met mijn pil na 4 jaar slikken. Ik had een regelmatige cyclus. Afgelopen mei zijn we begonnen met zwanger te worden. Enja… 1 week overtijd. Je denkt gelijk..in 1x raak! Maar de test gaf negatief, ik dacht miss nog te vroeg een week later nog steeds niet ongi en weer een neg.test. Nu 2 maanden en heel veel testen later nog steeds niet ongi. Vandaag naar de huisarts geweest, volgens hem moest ik nog maar even afwachten en misschien had ik wel wat stress… grrr.. HELEMAAL NIET!!! Ik heb het idee dat ik niet echt serieus genomen ben, de dokter wilde me ook geen bloedtest laten doen want volgens hem hebben de thuis urinetesten gewoon gelijk! Nu wil ik graag weten of er vrouwen zijn die dit ook meegemaakt hebben?? En hoe is het afgelopen?? Toch blijf ik in mijn achterhoofd houden dat ik miss toch zwanger ben en ik toch op mijn leefstijl let.
*zucht*
Alvast bedankt!!!!!
HELP!!!!
39 reactiesReagerenAnoniem22 juli 2011 om 21:18Ik denk dat je niet zwanger bent, mits je de testen goed hebt uitgevoerd. Ik denk dat er een andere reden is voor het uitblijven van de menstruatie.
ReagerenAnoniem22 juli 2011 om 21:19Lees meer vragen en antwoorden over het uitblijven van de menstruatie
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=uitblijven+menstruatie&sa=Zoeken#1527EF26 juli 2011 om 14:54Ik herken het helemaal, ik ben nu ook bijna 2 maanden niet ongi geworden. Ik ga volgende week naar de dokter, de testen zeggen allemaal negatief…
ReagerenTamara26 juli 2011 om 20:31Hai EF, wat kan bij jou de oorzaak zijn? De pil, zwangerschap, gewichtsverlies, hormonen…?
ReagerenEF27 juli 2011 om 06:21Ben al ruim een jaar geleden gestopt met de pil. Wil graag zwanger worden. Dus hoop dat dat de oorzaak is….Dokter is volgende week weer terug, dus ga dan langs.
ReagerenMiranda30 juli 2011 om 18:13hee ef
Nou heel veel succes! Ik hoop dat jou huisarts je niet gelijk weg stuurt!
Laat je weten hoe het afgelopen is?Mijn menstruatie blijft nog steeds uit… Als het over 2 weken nog is zit ik ook gewoon weer bij de huisarts..!! Al ben ik dan misschien niet zwanger, ik wil wel graag weten wat er dan wel aan de hand is met mijn lichaam! Ik heb dit nog nooit gehad ben atijd netjes optijd geweest met menstrueren.
ReagerenEF30 juli 2011 om 18:38Hey Miranda,
Reageren
ja dat hoop ik ook niet! Iik had altijd wel een lange cyclus sinds ik gestopt ben met de pil. Rond de 40 dagen. De ene keer minder de andere keer meer. Maar ik zit nu al op de 60 dagen!!
Ik laat het je weten hoe het afloopt!EF30 juli 2011 om 18:57Ohja en met meer bedoel ik dan max. 44 dagen, nou daar ben ik toch wel ruim overheen…!
ReagerenAnoniem30 juli 2011 om 19:42Lees meer over een onregelmatige cyclus na het stoppen met de pil
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=ontpillen&sa=Zoeken#1063EF1 augustus 2011 om 20:23Vandaag naar de huisarts geweest, ik had een vervanger want mijn huisarts was nog met vakantie.
Reageren
Ze zei dat het wel vaker voorkomt, dat de testen betrouwbaar zijn. Als er 2 zeggen dat je niet zwanger bent, kan je daar helemaal vanuit gaan. Het kan zelfs `zomaar` een half jaar wegblijven. Ik mocht eventueel een vaginale echo laten doen, maar ze liet wel doorschemeren dat ze het eigenlijk niet nodig vond.
Ik wacht het nog even af en anders ga ik terug als mijn eigen huisarts er weer is.Anoniem8 augustus 2011 om 12:07Lees meer vragen en antwoorden over het wegblijven van de menstruatie
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=uitblijven+menstruatie&sa=Zoeken#1068Miranda8 augustus 2011 om 15:29Hee EF
Ja dat zei mijn huisarts idd ook over die testen en het zomaar wegblijven van je menstruatie.. maar ik blijf dat gek vinden!!
Nou dan nog maar even afwachten dan..!!Ik ben uiteindelijk zaterdag ongesteld geworden!!
Ik ben er wel blij mee!! Ik had toch wel het idee dat ik niet zwanger was! Had nu meer de onzekerheid wanneer het terug ging komen en ik het weer kon gaan proberen.Ga nu een maandje wachten en kijken of ik volgende maand weer gewoon ongesteld word en dan maar weer proberen zwanger te raken! 😀
Succes meid en laat je nog weten hoe het afloopt? Ik hou het forum in de gaten… 😉
Groetjes Miranda
ReagerenEF13 augustus 2011 om 13:20Hoi Miranda,
Reageren
Na 72 dagen dan toch ongesteld geworden! Ben idd ook wel blij, je wordt er toch onzeker van! Hoop wel dat de aankomende periode korter is, anders ga ik langs de huisarts. Maar ja we wachten het allemaal weer af. Laat jij ook weten hoe het nu allemaal verder gaat?EF15 oktober 2011 om 14:33Hoi Miranda,
Reageren
hoe is het deze maanden met je gegaan. Ik ga maandag weer naar de dokter. Ben alweer op dag 66….
Ben benieuwd wat hij zegt. Toch wel vreemd allemaal…