- Anoniem18 mei 2016 om 17:48
Ik ben altijd wel heel banh om zwanger te geraken, maar deze keer zit de stress wel erg hoog! Kan iemand helpen? Dus ik neem de pil al 2 jaar, maar had die in de maand dat ik seks heb gehad (1x seks maar) het een paar keer veel te laat genomen 🙁 heb coitus interuptus toegepast en een morning after pil gehaald de volgende ochtend. Heb 1,5 week erna mij regels gehad. 2,5 én 3,5 week erna een negatieve test gehad. En heb mijn daaro volgende regels gehad. Mijn regels waren in het begin en op de laatste dag nogal donker, maar ertussin normaal van kleur, en had ook wel erg veel buikpijn af en toe. Ik heb echt stress om zwanger te zijn 🙁 zou ik nog een test doen nu? Of maak ik mij te veel druk?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 mei 2016 om 18:05Je hebt negatieve testen gehad en je hebt je menstruaties gehad. Waarom denk je dat je zwanger zou zijn? dat is toch wel zeer onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem18 mei 2016 om 19:03Ik weet niet 🙁 ik heb zoveel op internet gelezen dat mensen hun testen negatief waren mar toch zwanger zijn, of hun regels bleven kregen terwijl ze zwanger waren, en aangezien hij gewoon teruggetrokken heeft wordt ik daar enorm bang van ;( hoop dat die morning after pil toch zijn werk heeft gedaan 🙁
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2016 om 19:16“voor het zingen de kerk uit” is inderdaad een heel onbetrouwbare methode. Dat je de MAP hebt gebruikt was dan ook verstandig.
Maar voor nu ben je in ieder geval niet zwanger..
ReagerenAnoniem18 mei 2016 om 20:16Oke hopelijk is alles ok dan! Dank je voor het reageren!
Reageren