Zoeken Vraag het forum

Bang voor zwangerschap?! Terecht?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben altijd wel heel banh om zwanger te geraken, maar deze keer zit de stress wel erg hoog! Kan iemand helpen? Dus ik neem de pil al 2 jaar, maar had die in de maand dat ik seks heb gehad (1x seks maar) het een paar keer veel te laat genomen 🙁 heb coitus interuptus toegepast en een morning after pil gehaald de volgende ochtend. Heb 1,5 week erna mij regels gehad. 2,5 én 3,5 week erna een negatieve test gehad. En heb mijn daaro volgende regels gehad. Mijn regels waren in het begin en op de laatste dag nogal donker, maar ertussin normaal van kleur, en had ook wel erg veel buikpijn af en toe. Ik heb echt stress om zwanger te zijn 🙁 zou ik nog een test doen nu? Of maak ik mij te veel druk?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt negatieve testen gehad en je hebt je menstruaties gehad. Waarom denk je dat je zwanger zou zijn? dat is toch wel zeer onwaarschijnlijk

Reageren
    Anoniem

Ik weet niet 🙁 ik heb zoveel op internet gelezen dat mensen hun testen negatief waren mar toch zwanger zijn, of hun regels bleven kregen terwijl ze zwanger waren, en aangezien hij gewoon teruggetrokken heeft wordt ik daar enorm bang van ;( hoop dat die morning after pil toch zijn werk heeft gedaan 🙁

Reageren
    John (moderator)

“voor het zingen de kerk uit” is inderdaad een heel onbetrouwbare methode. Dat je de MAP hebt gebruikt was dan ook verstandig.

Maar voor nu ben je in ieder geval niet zwanger..

Reageren
    Anoniem

Oke hopelijk is alles ok dan! Dank je voor het reageren!

Reageren
Reageer op: Bang voor zwangerschap?! Terecht?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.