Zoeken Vraag het forum

Is er veel kans dat ik zwanger ben?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lightmyfire

Sorry voor de lange uitleg maar weet niet hoe ik het korter moet uitleggen 🙁 Ik heb ongeveer 2 weken geleden onbeschermd seks gehad. Hij is niet in mij klaargekomen en heb de volgende ochtend de morning after pil genomen. Ik neem de pil al meer dan een jaar, maar die maand had ik de pil een paar keer te laat genomen 🙁 dus ik ben natuurlijk enorm bang! Nadat ik seks heb gehad heb ik nog een 4-tal pillen op mijn strip genomen voor mijn stopweek begon, en heb mijn regels gekregen zoals normaal. Maar ben zo bang dat ik misschien toch zwanger ben en dat mijn regels de volgende keer niet gaan komen :(( ik zit enorm onder de stress en kan echt aan niks anders meer denken 🙁 is er veel kans dat ik zwanger ben? En kan ik morgenochtend een zwangerschapstest doen of is dat te vroeg? Want ik ben er onderdoor aan het gaan met mijn angs!!!! 🙁

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat de kans op een zwangerschap niet al te groot is omdat je nog ongesteld bent geweest.
    Testen kun je vanaf 2,5 – 3 weken na de onbeschermde seks.

Reageren
Reageer op: Is er veel kans dat ik zwanger ben?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.