- Anoniem8 april 2016 om 12:54
Hallo ik heb net een Kruidvat test gedaan na 9 weken was negatief!! In de middag is dat betrouwbaar?
Van de Kruidvat 2 voor €5?!Ik was tussen door nog wel ongesteld geworden 1x normaal – 2de keer een beetje raar… Savonds verloor ik wel bloed maar overdag niet… En wel mijn normale menstruatie periode wat kan dat dan zijn?
Tussen door geen sexueel contact gehad
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 april 2016 om 13:01Je hebt dus nog gewoon je menstruatie gehad als ik het goed begrijp.
Reageren
Waarom denk je dan dat je zwanger zou kunnen zijn?Anoniem8 april 2016 om 13:43Het was onveilig 4 dagen voor mijn menstruatie daarna was ik gewoon ongesteld geworden maar die menstruatie erna was raar van alleen Savonds bloed verlies dus begon ik te twijfelen…. Dus deed ik een test van de Kruidvat smiddags na 9 weken en was negatief maar is dat dan betrouwbaae
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2016 om 16:22In principe kun je 4 dagen voor de menstruatie niet meer zwanger raken. Dat is te lang na de eisprong.,
Reageren
De testen van het Kruidvat zijn zeker betrouwbaarAnoniem8 april 2016 om 16:38Kan een zwangerschap worden beïnvloed door griep of een ontsteking en behandeling door antibiotica in een negatieve test…. Maar na 9 weken moet dat wel positief zijn lijkt mij?? Of weerstand
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2016 om 16:57Dat maakt voor de test niet uit. Na 9 weken had die wel positief moeten zijn.
Reageren
Er is geen reden om te denken dat je zwanger bent……Anoniem8 april 2016 om 17:11Wat kan dat dan zijn bij mijn laatste menstruatie? Dat ik overdag geen bloed verloor maar Savonds dan wel een beetje?? Het was dan wel mijn normale duur maar wel weinig….
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2016 om 17:36Je menstruatie…. die kan wel eens iets anders zijn dan je bent gewend
Reageren
Een griep of AB kuur kan daar dan wel invloed op hebben