Zoeken Vraag het forum

Zwanger Kruidvat?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik heb net een Kruidvat test gedaan na 9 weken was negatief!! In de middag is dat betrouwbaar?
    Van de Kruidvat 2 voor €5?!

Ik was tussen door nog wel ongesteld geworden 1x normaal – 2de keer een beetje raar… Savonds verloor ik wel bloed maar overdag niet… En wel mijn normale menstruatie periode wat kan dat dan zijn?

Tussen door geen sexueel contact gehad

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt dus nog gewoon je menstruatie gehad als ik het goed begrijp.
    Waarom denk je dan dat je zwanger zou kunnen zijn?

Reageren
    Anoniem

Het was onveilig 4 dagen voor mijn menstruatie daarna was ik gewoon ongesteld geworden maar die menstruatie erna was raar van alleen Savonds bloed verlies dus begon ik te twijfelen…. Dus deed ik een test van de Kruidvat smiddags na 9 weken en was negatief maar is dat dan betrouwbaae

Reageren
    John (moderator)

In principe kun je 4 dagen voor de menstruatie niet meer zwanger raken. Dat is te lang na de eisprong.,
    De testen van het Kruidvat zijn zeker betrouwbaar

Reageren
    Anoniem

Kan een zwangerschap worden beïnvloed door griep of een ontsteking en behandeling door antibiotica in een negatieve test…. Maar na 9 weken moet dat wel positief zijn lijkt mij?? Of weerstand

Reageren
    John (moderator)

Dat maakt voor de test niet uit. Na 9 weken had die wel positief moeten zijn.
    Er is geen reden om te denken dat je zwanger bent……

Reageren
    Anoniem

Wat kan dat dan zijn bij mijn laatste menstruatie? Dat ik overdag geen bloed verloor maar Savonds dan wel een beetje?? Het was dan wel mijn normale duur maar wel weinig….

Reageren
    John (moderator)

Je menstruatie…. die kan wel eens iets anders zijn dan je bent gewend
    Een griep of AB kuur kan daar dan wel invloed op hebben

Reageren
Reageer op: Zwanger Kruidvat?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.