- Anoniem16 februari 2016 om 09:48
hallo,
ik heb een vraagje,
mijn vriendin had vorige week haar menstruatie week, toen hebben we op één van de laatste dagen soort van sex gehad, ik heb hem erin gedaan zegmaar en een paar keer op en neer, dit was de eerste keer.
Na een paar keer heb ik hem terug getrokken en ben niet in haar gekomen.
Toen ze thuis kwam kwam er nog veel bloed uit dus ze zat nog echt in de periode.
Is hier een kans van zwanger worden bij? ze heeft meestal een lange ovulatie, na 2 weken ofzo.
kzou graag gerust gesteld worden, ik maak me gewoon druk om niks,
Toen we sex hadden zat de tampon er trouwens nog wel in die was gewoon naar beneden gedrukt.5 reactiesReagerenAnoniem16 februari 2016 om 09:54ik bedoel een sprong na 2 weken, dus een lange ovulatie
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2016 om 10:34Tijdens de menstruatie kan ze dus niet zwanger worden.
Reageren
Maar seks hebben met tampon is eigenlijk ook geen optie! Dat kan voor problemen zorgen en voor infecties. Bij haar en ook bij jou.
Zorg dat je voor een volgende keer condooms bij de hand hebt.Anoniem16 februari 2016 om 10:41bedankt tandor nu ben ik helemaal gerustgesteld,
Reageren
ja sorry je weet niet goed wat je doet dan, dan gaat het fout, maar ik zal mijn verandwoordelijkheid nemen en er voor zorgen dat dat niet meer gebeurt,
Tis mn meisje die moet ik beschermen, dus ik zal de volgende keer opletten. ‘
bedankt voor uw moeiteJohn (moderator)
16 februari 2016 om 10:59In de “hitte van de strijd” kan dat wel eens gebeuren.
Reageren
Dus altijd bedacht zijn op “spontane” acties 😉Anoniem16 februari 2016 om 11:10haha je hebt gelijk,
Reageren
dat heeft iedereen wel een keer