Zoeken Vraag het forum

positieve test maar nog onzeker!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.
    Mijn laatste menstruatie begon op 11 december 2015. Ik zou 3 weken geleden mijn menstruatie moeten krijgen maar die bleef uit. Na een week overtijd had ik een negatieve test en mijn huisarts heeft nog een bloedtest uitgevoerd. Dat is nu 2 weken geleden en die was ook negatief. Nu 2 weken later en carnaval voor de deur had ik gisteravond een test gedaan voor alle zekerheid en die was positief. Daarna nog één uitgevoerd en die was ook positief. Gisteravond uiteraard dus niet gedronken en vanochtend nog een test gedaan maar ook een dikke vette plus. Hoe kan het dat ik 2 weken na negatieve test nu wel positief test. En hoelang ben ik nu dan zwanger? Help….

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen….

Ga in ieder geval terug naar de huisarts en laat een nieuwe bloedtest doen voor alle zekerheid

Reageren
    Anoniem

Twijfelt u over mijn beginnende zwangerschap of over hoelang ik zwanger kan zijn….
    Bij mijn vorige bericht had ik een foto toegevoegd met 3 positieve testen

Reageren
    John (moderator)

Over beiden in feite…
    Vreemd dat de bloedtest 2 weken geleden bij de huisarts niets heeft opgeleverd. Als je daarna zwanger zou zijn geraakt kun je nu nog geen positieve testen hebben.

Reageren
Reageer op: positieve test maar nog onzeker!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.