- Anoniem7 februari 2016 om 15:58
Hallo.
Mijn laatste menstruatie begon op 11 december 2015. Ik zou 3 weken geleden mijn menstruatie moeten krijgen maar die bleef uit. Na een week overtijd had ik een negatieve test en mijn huisarts heeft nog een bloedtest uitgevoerd. Dat is nu 2 weken geleden en die was ook negatief. Nu 2 weken later en carnaval voor de deur had ik gisteravond een test gedaan voor alle zekerheid en die was positief. Daarna nog één uitgevoerd en die was ook positief. Gisteravond uiteraard dus niet gedronken en vanochtend nog een test gedaan maar ook een dikke vette plus. Hoe kan het dat ik 2 weken na negatieve test nu wel positief test. En hoelang ben ik nu dan zwanger? Help….3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 februari 2016 om 16:31Dat is moeilijk te zeggen….
Ga in ieder geval terug naar de huisarts en laat een nieuwe bloedtest doen voor alle zekerheid
ReagerenAnoniem7 februari 2016 om 17:26Twijfelt u over mijn beginnende zwangerschap of over hoelang ik zwanger kan zijn….
Reageren
Bij mijn vorige bericht had ik een foto toegevoegd met 3 positieve testenJohn (moderator)
7 februari 2016 om 17:33Over beiden in feite…
Reageren
Vreemd dat de bloedtest 2 weken geleden bij de huisarts niets heeft opgeleverd. Als je daarna zwanger zou zijn geraakt kun je nu nog geen positieve testen hebben.