- Anoniem25 oktober 2015 om 13:37
Goedemiddag,
Deze maand hebben mijn vriend en ik voor het eerst een aantal keren seks gehad zonder condoom.
Mijn cyclus is 30 dagen en mijn laatste menstruatie 21 september.
Nu had ik woensdag dus ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurt.
Vrijdag was ik nog niet ongesteld en heb ik een test gedaan, deze was negatief.
Natuurlijk beide wat teleurgesteld maargoed, komt nog wel dan toch? Ik ben nog jong… (22 overigens, mijn vriend 27, bijna 28)Nu ben ik zaterdag nacht uit bed gegaan door krampen en ik dacht nou nu ben ik ongesteld, en jahoor, er zat bloed aan het papier, donkerrood en een paar “stukjes zegmaar”.
Maar zaterdag ochtend was er alweer niks!
Ik denk nougoed, dan komt het in de loop van de dag vast wel op gang, maar ondertussen Is het zondag middag en nogsteeds niet! Alleen af en toe iets roze bij het afvegen…
Ik vind dit zo raar! Want normaal ben ik echt keihard ongesteld, dat ik nog net niet de hele 4 dagen in elkaar gekropen in bed blijf liggen… Nu heb ik wel steeds wat zeurende pijn, wat pijnscheuten vlak boven de liezen zegmaar en m’n rug zeurt ook verschrikkelijk, maar het bloeden komt maar niet!
Kan dat gewoon gebeuren? Word ik dan nog ongesteld of niet?
Of is er misschien toch een mogelijkheid dat het de eerste keer gelijk raak is?Ben zo in de war nu! het is gewoon emotioneel vermoeiend om te hopen, teleurgesteld te worden, weer te hopen, weer teleurgesteld te zijn en zo door te gaan…
Ik weet dat dat erbij hoort als je graag wilt, maar gelijk up and down en up en down in 1 week?Wie kan mij helpen!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 14:20Het zou best kunnen dat je menstruatie een keer iets later komt. Het lijkt er in ieder geval wel op…
Reageren
Als het zo blijft doe dan over enkele dagen opnieuw een zwangerschapstest of ga naar de huisarts voor een bloedtest