Zoeken Vraag het forum

Zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik en mijn vriendje hebben droogsex gehad. We hebben het al een paar keer gehad maar 1keer toen ik in mijn vruchtbare periode zat in juni. Ik heb altijd mijn maandstonden gehad sinds dien en regelmatig. Ik heb nu mijn maandstonden maar ik voel me een beetje dik,opgezwollen in mijn baarmoeder komt dat door mijn maandstonden of is er iets aan de hand?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat komt ongetwijfeld door je maandstonden.

Reageren
    Anoniem

Zeker? Want ik heb gelezen dat je ookal heb je je maandstonden dat je nog zwanger kunt zijn.. En ben redelijk gezwollen aan mijn zij zo zoals begin van een zwangerschap ofzo.

Reageren
    John (moderator)

Op de eerste plaats kun je van droogseks niet zwanger worden. Sperma gaat niet door kleding of ondergoed.
    Als je zwanger bent kun je geen maandstonden hebben. De eerste weken kunnen er wat kleine bloedingen optreden. Maandstonden ontstaan juist omdat er geen innesteling van een bevruchte eicel heeft plaats gevonden. Je zwelt ook niet op aan een zij als je zwanger bent.

als je toch denkt zwanger te zijn, moet je een zwangerschapstest doen.

Reageren
    Anoniem

Ik heb mij mispakt met droogsens ik bedoel dat mijn vriend en ik doen wel is vaker dat hij met zijn penis tussen mijn lippe komt, zonder condoom. Hij is normaal gezien nooit zo klaargekomen. We hebben al een tijdje niet meer gedaan en heb altijd al mijn maandstonden gehad maar begin mij wel dikker te voelen in mijn onderbuik. Kan ik zwanger zijn? Het spijt me voor de verwarring.

Reageren
    John (moderator)

Ook dat zou geen probleem moeten zijn. Handig is het evenwel niet..Het kan ook zomaar een keer misgaan…Ook hiervoor een condoom gebruiken

Dikker voelen in de onderbuik kan vele redenen hebben. Een zwangerschap is niet erg waarschijnlijk. Maar je kunt natuurlijk een test doen dan weet je het zeker.

Reageren
    Anoniem

Oke heel erg bedankt!

Reageren
Reageer op: Zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.