- Anoniem11 augustus 2015 om 18:03
Ik en mijn vriendje hebben droogsex gehad. We hebben het al een paar keer gehad maar 1keer toen ik in mijn vruchtbare periode zat in juni. Ik heb altijd mijn maandstonden gehad sinds dien en regelmatig. Ik heb nu mijn maandstonden maar ik voel me een beetje dik,opgezwollen in mijn baarmoeder komt dat door mijn maandstonden of is er iets aan de hand?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2015 om 19:10Dat komt ongetwijfeld door je maandstonden.
ReagerenAnoniem11 augustus 2015 om 19:20Zeker? Want ik heb gelezen dat je ookal heb je je maandstonden dat je nog zwanger kunt zijn.. En ben redelijk gezwollen aan mijn zij zo zoals begin van een zwangerschap ofzo.
ReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2015 om 20:09Op de eerste plaats kun je van droogseks niet zwanger worden. Sperma gaat niet door kleding of ondergoed.
Als je zwanger bent kun je geen maandstonden hebben. De eerste weken kunnen er wat kleine bloedingen optreden. Maandstonden ontstaan juist omdat er geen innesteling van een bevruchte eicel heeft plaats gevonden. Je zwelt ook niet op aan een zij als je zwanger bent.als je toch denkt zwanger te zijn, moet je een zwangerschapstest doen.
ReagerenAnoniem12 augustus 2015 om 14:17Ik heb mij mispakt met droogsens ik bedoel dat mijn vriend en ik doen wel is vaker dat hij met zijn penis tussen mijn lippe komt, zonder condoom. Hij is normaal gezien nooit zo klaargekomen. We hebben al een tijdje niet meer gedaan en heb altijd al mijn maandstonden gehad maar begin mij wel dikker te voelen in mijn onderbuik. Kan ik zwanger zijn? Het spijt me voor de verwarring.
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2015 om 14:26Ook dat zou geen probleem moeten zijn. Handig is het evenwel niet..Het kan ook zomaar een keer misgaan…Ook hiervoor een condoom gebruiken
Dikker voelen in de onderbuik kan vele redenen hebben. Een zwangerschap is niet erg waarschijnlijk. Maar je kunt natuurlijk een test doen dan weet je het zeker.
ReagerenAnoniem12 augustus 2015 om 14:33Oke heel erg bedankt!
Reageren