- Anoniempje :-l20 juli 2015 om 15:11
Hallo,
Ik ben een meisje van 13 jaar en zit met een probleem.
ik heb al 1.5 week een dikke opgezette buik, ik heb nog nooit seks gehad, maar ben wel ooit zelf in mijn vagina geweest.
Ben ik nu zwanger???
en als dat niet zo is waarom heb ik dan zo’n opgezette dikke buik?
ik moet over 3 weken ongesteld worden???
Help!!5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juli 2015 om 18:05Zonder seks kun je niet zwanger raken. Helemaal niet van jezelf. Sperma komt uit de penis van een man en niet uit je vingers.
Waarom je een opgezette buik hebt weet ik ook niet…
ReagerenAnoniem20 juli 2015 om 18:48is het misschien omdat ik ongesteld moet worden?
maar ik moet het pas over 2.5 weken kan dat nu dan al zijn.
en s ‘morgens is mijn buik best plat maar gedurende de dag door word hij dikker en als ik plat lig is er helemaal geen buik.hebt u nu misschien een idee??
ReagerenJohn (moderator)
20 juli 2015 om 19:07Van de menstruatie zou dat nog niet moeten zijn.
Reageren
Ik heb geen idee…..maar in ieder geval niet van zwanger zijn.Anoniem21 juli 2015 om 09:40Kan het ook zijn dat ik een dikke buikheb omdat ik al 3 dagen niet gepoept heb?
Reageren
Want ik denk namelijk dat er een verstopping zit en wat moet je dan tegen zo n verstopping doen????????John (moderator)
21 juli 2015 om 11:08Als je al 3 dagen niet hebt gepoept, is het natuurlijk niet zo raar dat je een dikke buik hebt. Neem even contact op met je huisarts. Hij/zij kan er iets voor voorschrijven. Zorg zelf dat je voldoende drinkt ( 2 liter per dag) en eet dagelijks verse groenten en vers fruit.
Reageren