- Meisjediebangis25 juni 2018 om 19:07
Hoi allemaal,
Ik ben een meisje van 18 en heb 2 maanden geleden seks gehad met een jongen die toen der tijd mijn vriend was. Het was voor ons allebei de eerste keer en het ging al meteen mis. Ik slik geen pil omdat de dokter me dit heeft afgeraden ivm haaruitval. Zoals ik al zei ging het mis, de condoom scheurde. De penis zat er niet volledig in toen de condoom scheurde, de top van de eikel laten we zeggen. Ik heb erna meteen (binnen 1 uur na het ongelukje) een Morning afterpil gekocht en ingenomen (van bij de kruitvat) ik ben na 8 dagen ongesteld geworden, gelukkig dacht ik. De maand erna ben ik ook ongesteld geworden (ik had al 1 week lang last van kleine steken in mijn baarmoeder) maar mijn menstruatie was niet heel heftig zoals ik het normaal heb, ik heb me nogal druk gemaakt omdat ik toch dacht dat ik zwanger was. Misschien dat dit de oorzaak is geweest dat ik niet heb gemenstrueerd zoals normaal. Ik heb nu sinds 2 weken na mijn laatste menstruatie last van een raar gevoel aan de linkerkant van mijn buik (richting mijn zij net bij navelhoogte) mijn buik lijkt volgens mij opgezwollen en het is echt een super vervelend gevoel. Mijn vriendinnen zeggen dat ik niet zwanger kan zijn maar ik ben er echt héél erg over aan het stressen. Ik durf daarom ook echt geen test te doen. Voor de rest doen mijn borsten pijn maar daar heb je het ook mee gehad. Ik maak me echt zorgen dat ik toch zwanger ben. Kan dit? Ik durf het ook niet tegen mijn moeder te zeggen want ik weet niet hoe ze gaat reageren… kan iemand mij aub gerust stellen of helpen? Alvast bedankt!
Groetjes,
Meisje in nood?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 19:40Doe gewoon een zwangerschapstest. Dan weet je het zeker
ReagerenCatootje25 juni 2018 om 20:33Als ik het goed begrijp waren jullie net bezig, is hij niet klaargekomen. Was de map misschien niet nodig. Daarna ben je ook ongesteld geweest. Wel kan je van de map klachten krijgen omdat die je hormonen ontregelt.. Denk bij het risico op zwangerschap ook aan het moment in je cyclus. Vlak voor je (normale) menstruatie is de kans erg klein.
Reageren••25 juni 2018 om 21:32Hoi, vandaag moest ik ongesteld worden. En heb wel bloedverlies gehad. Niet veel. Is dat normaal? Meestal heb ik namelijk heel veel bloedverlies.
Heb veel stress gehad of ik wel of niet zwanger zou zijn, kan het daarmee te maken hebben ?
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 23:52Stress kan daar zeker invloed op hebben. Gewoon even rustig afwachten
ReagerenMeisjediebangis26 juni 2018 om 16:52Hey weer met mij,
nee hij is niet klaar gekomen maar er zal wel flink wat voorvocht in daarom dat ik de map heb geslikt… maar waar kunnen die gezwollen buik en die bewegingen in mijn buik dan vandaan komen?
Groetjes!
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 17:11Misschien van de stress en de spanningen… of van de menstruatie die niet meteen doorzet. gewoon even rustig afwachten…
ReagerenMeisjedienietmeerbangis27 juni 2018 om 16:08Test gedaan en niet zwanger!! Last valt van mijn schouders? maar die buik… ik ga eens langs de dokter…denk dat ik obstipatie heb
Reageren