Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo vorige week woensdag heb ik onveilige seks gehad, en de vrijdag ook. Ik ben nu al een halfjaar van mijn anticonceptie af (spiraal). Vorige week maandag was de 1ste dag ban mijn menstruatie als ik het goed heb en deze was die woensdag al zo goed als voorbij ook tijdens de menstruatie hebben we seks gehad.

Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben ?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat die kans heel erg klein is.

Reageren
    Anoniem

Maandag was de laatste dag van me menstruatie heb t nog even goed na gekeken en die woensdag en vrijdag er op heb ik onveilige seks gehad.

Reageren
    John (moderator)

Zoals gezegd: ik denk dat de kans erg klein is.
    Is het de bedoeling om zwanger te raken?

Reageren
    Anoniem

Ja het is wel de planning maar maakt niet uit wanneer. 21 mei was de eerste dag van me laatste menstruatie gelukkig heb ik dat op de kalender geschreven we hebben elke dag gemeenschap gehad tot Vrijdag 29 Mei voor de laatste keer gemeenschap. Vanmorgen werd ik wel misselijk wakker wat ik totaal niet van mezelf ken. De site testje zelf.nl zegt dat ik wel zwanger kan zijn en ik al kan gaan testen

Reageren
    Anoniem

En 25 mei was de laatste dag van mijn menstruatie. Ook tijdens de menstruatie gemeenschap gehad

Reageren
    John (moderator)

Zwanger raken doe je normaliter rondom de eisprong. Dat is ongeveer 14 dagen voor de menstruatie. Tijdens de menstruatie kun je niet zwanger raken. Als 25 mei de laatste dag van je menstruatie had, kun je dus onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben.
    Testen kun je in principe op de eerste dag van de nieuw te verwachten menstruatie of 2,5 topt 3 weken na de seks.

Reageren
    Anoniem

Tandor, kan het dan misschien zo wezen dat ik al zwanger ben en dat mijn menstruatie geen menstruatie maar tussen tijdse bloeding of innesteling bloeding. Mijn bloeding was ook anders dan normaal en ook veel later dan normaal. Ik heb altijd een normale cyclus gehad van 28 dagen !

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik natuurlijk niet beantwoorden. Als je denkt dat je eerder al zwanger geraakt zou kunnen zijn doe dan een zwangerschapstest.

Reageren
    Anoniem

2 testen gedaan 1 positief 1 negatief huisarts gebeld en 2 weken wachten en dan weer testen, ik heb een late eisprong of een vroege t is maar net hoe je het bekijkt vertelde ze

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.