Zoeken Vraag het forum

Kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Twee weken geleden ben ik gemeenschap gehad met mijn vriend. Hij is niet klaar gekomen binnen in mij maar op mij. Omdat k gehoord had dat zijn sperma naar binnen kon druipen en ik alsnog zwanger kan zijn heb ik binnen 1 uur een morning after pil ingenomen.
    1 week daarna kreeg ik bloedverlies (ik ga er van uit dat het mijn menstruatie is). Dit is anderhalve week nadat mijn menstruatie afgelopen was. (Ben dus twee keer in drie weken ongesteld geworden).
    Is er een kans dat ik zwanger ben?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De kans was sowieso al heel erg klein om zo ueberhaupt zwanger te raken en na het nemen van de MAP al helemaal.
    De bloeding die je nu hebt is veroorzaakt door de MAP. Houd er dan rekening mee dat de volgende menstruatie uit kan blijven.

Reageren
    Anoniem

Moet er wel bij zeggen dat ik best vaak moet plassen nu. Ik last heb van witte afscheiding, misselijkheid en pijn in mijn onder rug. Komt dat ook door de MAP? Dit is twee weken na hetgeen wat gebeurd is..

Reageren
    John (moderator)

Wanneer zou je menstruatie normaliter moeten komen?

Reageren
    Anoniem

5 december ongeveer..

Reageren
    John (moderator)

Het kan nog van de MAP zijn. Maar het is ook mogelijk dat je menstruatie er toch nog aankomt. Dat zul je dan even moeten afwachten.

Reageren
    Anoniem

Dus zwanger is t zoieZo niet?

Dankjewel voor de reacties!

Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschap is wel zeeeer onwaarschijnlijk.

Reageren
Reageer op: Kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.