- Anoniem28 november 2014 om 21:07
Hallo,
Twee weken geleden ben ik gemeenschap gehad met mijn vriend. Hij is niet klaar gekomen binnen in mij maar op mij. Omdat k gehoord had dat zijn sperma naar binnen kon druipen en ik alsnog zwanger kan zijn heb ik binnen 1 uur een morning after pil ingenomen.
1 week daarna kreeg ik bloedverlies (ik ga er van uit dat het mijn menstruatie is). Dit is anderhalve week nadat mijn menstruatie afgelopen was. (Ben dus twee keer in drie weken ongesteld geworden).
Is er een kans dat ik zwanger ben?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 november 2014 om 21:48De kans was sowieso al heel erg klein om zo ueberhaupt zwanger te raken en na het nemen van de MAP al helemaal.
Reageren
De bloeding die je nu hebt is veroorzaakt door de MAP. Houd er dan rekening mee dat de volgende menstruatie uit kan blijven.Anoniem29 november 2014 om 21:06Moet er wel bij zeggen dat ik best vaak moet plassen nu. Ik last heb van witte afscheiding, misselijkheid en pijn in mijn onder rug. Komt dat ook door de MAP? Dit is twee weken na hetgeen wat gebeurd is..
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2014 om 21:42Wanneer zou je menstruatie normaliter moeten komen?
ReagerenAnoniem29 november 2014 om 22:555 december ongeveer..
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2014 om 23:54Het kan nog van de MAP zijn. Maar het is ook mogelijk dat je menstruatie er toch nog aankomt. Dat zul je dan even moeten afwachten.
ReagerenAnoniem30 november 2014 om 11:41John (moderator)
30 november 2014 om 15:41Een zwangerschap is wel zeeeer onwaarschijnlijk.
Reageren