- Anoniem7 november 2014 om 19:26
Hoi, ik heb 2 dagen terug gemeenschap gehad met mijn vriend. We hadden drooggeneukt maar dan zonder kleren aan. Hij duwde af en toe zn penis in mn vsgina maar hij kwam er maar een klein beetjein ik stemde niet toe. Hij kwam niet klaar maar wel daarna 1 x tussen mn benen. Maar daarna had ik gelijk alles wegheveegd. Tijdens de gemeenschap begon ik wel een beetje te bleoden waarschijnlijk doordat hij er hard op drukte. Maar ik heb nu 2 dagen last van lichte bloed verlies.. ben ik zwanger, enige kans?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 november 2014 om 21:42Dat lichte bloedverlies heeft met zwangerschap totaal niets te maken. Dat kan na 2 dagen namelijk helemaal nog niet. Waarschijnlijk is je maagdenvlies dan toch wat gescheurd.
Reageren
Het zijn natuurlijk pelletjes met risico. De volgende keer toch maar beter een condoom gebruiken.Anoniem8 november 2014 om 11:02Het bloed vandaag nog steeds als k bv na de toilet moet.. zal dat dan paar dagen zo door gaan? En ben ik echt niet zwanger?
ReagerenJohn (moderator)
8 november 2014 om 12:20Je kunt na 2 dagen ONMOGELIJK al zwanger zijn. Daar heeft het dus echt niets mee te maken.
Reageren
Is het misschien je menstruatie? Wanneer zou je opnieuw ongesteld moeten worden?
Heb je pijnklachten? Is er wellicht een wondje te zien bij de ingang van je vagina?Anoniem8 november 2014 om 17:02Ik ben over 3 weken pas weer ongesteld.. en kzie geen wondje.. k denk wel dat t idd gescheurd is want er komt echt hele lichte bloedingen uit van roze kleur.. maar ben bng voor t ergste
ReagerenJohn (moderator)
8 november 2014 om 17:21Als je niet zeker weet of er een wond is ga dan naar de dokter en laat het nakijken.
ReagerenAnoniem9 november 2014 om 00:46Ja oke. Maar is er enige kans op zwangerschap
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2014 om 01:13Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Reageren