- Anoniem12 juni 2014 om 06:55
Ik heb een poosje terug 2 zwangerschapstesten negatief gehad. Ik ben 1x echt ongesteld geworden en 1 onttrekkingsbloeding na de pil. Ook op een uitwendige echo werd er niets gezien. Ik heb niet echt last van alle kwaaltjes van zwangerschappen maar de belangrijkste wel. Mijn buik zwelt naar mijn idee zo enorm op! 10 cm onder mijn navel zit echt een grote bolling die naar mijn navel toe wel mindert maar nog steeds bol is. Als ik mijn buik inhou wordt het ook platter alleen niet op die plek. Ik kan het wel indrukken maar dan krijg ik daarna een zeurende pijn. Ik heb ook last van steken op de plek van mijn baarmoeder en eierstokken en af en toe een soort spierpijn in mijn bekken. Ik heb ook PDS. Weet iemand waarom mijn buik zo gingantisch opzwelt?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 13:45Je hebt het antwoord waarschijnlijk zelf al gegeven. PDS is het mest voor de hand liggend.
ReagerenAnoniem12 juni 2014 om 17:00Maar dit is meestal boven en in het midden van de buik. En dat van mij zit echt onderop?
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 20:57De dikke darm loopt door je hele buik. Dat je klachten meestal boven in de buik zitten wil niet zeggen dat je nu geen last zou hebben van het PDS.
Reageren