- Anoniem16 april 2014 om 21:21
Ook dat mijn onderbuik dikker is?
John (moderator)
16 april 2014 om 21:35Ja, ook het gevoel dat je buik dikker is kan daardoor worden veroorzaakt.
ReagerenAnoniem19 april 2014 om 22:15Ik twijfel heel erg want vandaag had ik af en toe steken in me buik en werd een beetje misselijk etc. Is t miss toch door mn kleren heen gegaan….???
ReagerenJohn (moderator)
20 april 2014 om 06:54Ik heb ook wel eens steken in mijn buik en ben soms een beetje misselijk. Maar met Zwanger zijn heeft dat niets te maken.
Sperma gaat niet door kleding! Bovendien heb je de MAP ook nog geslikt.
Reageren
De klachten die je hebt veroorzaak je zelf door de stress die je hierover hebt.
Ga dinsdag naar je huisarts en laat een bloedtest doen. Dan weet je het 100% zeker.Anoniem21 april 2014 om 19:58Ja je hebt gelijk. Ik merk voor de rest ook niks behalve dan een iets opgezette buik. Komt zeker ook door de map en ben geloof ik gewoon een beetje aangekomen. Toeval. Bedankt voor je advies denk dat t eigenlijk toch nietnodig is om een bloedtest te doen. Bovendien zag k net een beetje bloed waarschijnlijk wordt ik ongesteld ik zitnu in de week dat ik ongesteld moet worden. Komt goed denk je niet?
ReagerenJohn (moderator)
21 april 2014 om 20:02Het zal zeker goed komen. 😉
ReagerenAnoniem30 april 2014 om 06:22Nou jammer genoeg niet ongesteld missc. Een nieuwe cyclus. K heb nog steeds af en toe steken in mn buik van de lichte. En mn buik is ook dikker. Kan ook komen door dat ik de laatste tijd veel buiten eet .. maar af en toe twijfel ik toch of zijn die steken onschuldig?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2014 om 08:03Je moet gewoon je lichaam even de tijd geven om de cyclus weer te herstellen. En vaker buiten eten kan natuurlijk wel wat invloed hebben. Je eet dan toch wat andere dingen. Gewoon even je nieuwe menstruatie afwachten.
ReagerenAnoniem3 mei 2014 om 00:46Dus de bijwerkingen gaan door tot mn nieuwe menstruatie. Ben nu bv wakker geworden door misselykheid en last van mn buik
ReagerenAnoniem3 mei 2014 om 00:59En ook een zenuwachtig gevoel in mn buik
ReagerenJohn (moderator)
3 mei 2014 om 07:28De bijwerkingen hoeven niet perse aan te blijven houden tot aan de nieuwe menstruatie. Ook stress kan die klachten veroorzaken. Maar zoals ik eerder al schreef: als je je zorgen daarover blijft maken ga dan naar de huisarts.
Reageren