Zoeken Vraag het forum

bloedverlies zwanger of ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ook dat mijn onderbuik dikker is?

John (moderator)

Ja, ook het gevoel dat je buik dikker is kan daardoor worden veroorzaakt.

Reageren
    Anoniem

Ik twijfel heel erg want vandaag had ik af en toe steken in me buik en werd een beetje misselijk etc. Is t miss toch door mn kleren heen gegaan….???

Reageren
    John (moderator)

Ik heb ook wel eens steken in mijn buik en ben soms een beetje misselijk. Maar met Zwanger zijn heeft dat niets te maken.

Sperma gaat niet door kleding! Bovendien heb je de MAP ook nog geslikt.
    De klachten die je hebt veroorzaak je zelf door de stress die je hierover hebt.
    Ga dinsdag naar je huisarts en laat een bloedtest doen. Dan weet je het 100% zeker.

Reageren
    Anoniem

Ja je hebt gelijk. Ik merk voor de rest ook niks behalve dan een iets opgezette buik. Komt zeker ook door de map en ben geloof ik gewoon een beetje aangekomen. Toeval. Bedankt voor je advies denk dat t eigenlijk toch nietnodig is om een bloedtest te doen. Bovendien zag k net een beetje bloed waarschijnlijk wordt ik ongesteld ik zitnu in de week dat ik ongesteld moet worden. Komt goed denk je niet?

Reageren
    John (moderator)

Het zal zeker goed komen. 😉

Reageren
    Anoniem

Nou jammer genoeg niet ongesteld missc. Een nieuwe cyclus. K heb nog steeds af en toe steken in mn buik van de lichte. En mn buik is ook dikker. Kan ook komen door dat ik de laatste tijd veel buiten eet .. maar af en toe twijfel ik toch of zijn die steken onschuldig?

Reageren
    John (moderator)

Je moet gewoon je lichaam even de tijd geven om de cyclus weer te herstellen. En vaker buiten eten kan natuurlijk wel wat invloed hebben. Je eet dan toch wat andere dingen. Gewoon even je nieuwe menstruatie afwachten.

Reageren
    Anoniem

Dus de bijwerkingen gaan door tot mn nieuwe menstruatie. Ben nu bv wakker geworden door misselykheid en last van mn buik

Reageren
    Anoniem

En ook een zenuwachtig gevoel in mn buik

Reageren
    John (moderator)

De bijwerkingen hoeven niet perse aan te blijven houden tot aan de nieuwe menstruatie. Ook stress kan die klachten veroorzaken. Maar zoals ik eerder al schreef: als je je zorgen daarover blijft maken ga dan naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: bloedverlies zwanger of ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.