- Anoniem22 juli 2016 om 19:58
Hallo deze vraag stel ik voor mijn vriendin. Ze had op de dag dat ze ongesteld moest worden veilige seks en werd tijdens de seks ongesteld, tenminste dat is wat ze denkt. Nu heeft ze al 3 dagen lang heel weinig bloedverlies en het meeste is bruin dan rood terwijl ze normaal veel vloeit en hevige buikpijn heeft die ze nu niet heeft. Ze heeft al een zwangerschapstest gedaan waaruit noet zwanger kwam ze heeft alle kenmerken van ongesteld zijn behalve de buikpijn dan. Ze maakt zich tovh zprgen omdat het niet allemaal klopt graag een duidelijke verklaring als iemand dat weet.
2 reactiesReagerenAnoniem22 juli 2016 om 20:14Bruin bloedverlies is heel normaal. Het lijkt me niet echt iets om je zorgen over te maken… Er kan ook nog oud bloed bij zitten dat er nog uit moest dus geen zorgen.
ReagerenJohn (moderator)
22 juli 2016 om 20:16Waarom zou ze zwanger zijn als ze veilige seks heeft gehad?
Een paar dagen geleden dus seks gehad en dan al een zwangerschapstest doen? Bijsluiter niet gelezen?Ze moet gewoon even rustig afwachten en niet stressen want daar wordt het ook niet beter van. De menstruatie kan best wel eens een keer anders zijn dan ze gewend is en zeker met de temperaturen die we nu hebben.
Reageren