- Anoniem10 april 2014 om 07:09
Hoi,
Ik had donderdag ”drooggeneukt” met mijn vriend, ik had een legging en een string aan en hij niets, hij kwam een beetje klaar op mijn legging en had mij meteen van zich afgehaald, toen ging hij alles bij mij en zichzelf wegvegen. Een paar min later had hij mij gevingerd. De volgende dag had ik een beetje last van me buik dus heb ik voor t geval dat de map in genomen. 5 dagen na de map kreeg ik een kleine bloeding. En vandaag ineens wat meer (het lijkt op ongesteldheid kua kleur/klodders etc. Terwijl ik max 2 weken terug ongesteld ben geworden? Is dit een nieuwe cyclus of ben ik zwanger?
25 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 april 2014 om 08:10De MAP had je niet hoven nemen. Zo raak je toch echt niet zwanger. De last van je buik had daar in ieder geval niets mee te doen en was geen teken van eventueel zwanger zijn. Dat kan namelijk niet na een dag.
Reageren
De bloeding die je nu hebt kan het gevolg zijn van de MAP. Het kan zijn de je volgende menstruatie hierdoor uitblijft. Lees ook eens de bijsluiter.Anoniem10 april 2014 om 12:22Já ik had gelezen dat er kans was op tussentijdse en doorbraakbloedingen. Alleen was t vandaag wel meer dan daarvoor waardoor ik dacht aan een menstruatie en/of zwangerschap. Maar dat is dus niet het geval?
ReagerenJohn (moderator)
10 april 2014 om 13:51Nee hoor. Dit komt toch echt door de MAP
ReagerenAnoniem10 april 2014 om 14:22Dus eigenlijk maak ik me zorgen voor niks enheb ik voor niets die map ingenomen
ReagerenJohn (moderator)
10 april 2014 om 16:32In feite wel ja.
ReagerenAnoniem10 april 2014 om 17:45En dat ik sneller misselijk wordt is dat ook normaal? Want als ik bv in de auto of bus zit wordt ik sneller wagenziek
ReagerenJohn (moderator)
10 april 2014 om 18:03Ook dat kan door de MAP komen. Ook dat staat toch echt allemaal in de bijsluiter.
ReagerenAnoniem10 april 2014 om 20:50Oke, maar als mijn menstruatie dus uitblijft over 2 weken. Moet ik dan wel of geen zwangerschapstest halen …
ReagerenJohn (moderator)
10 april 2014 om 20:57Op de manier die je hebt beschreven kun je dus NIET zwanger raken. Wat moet je dus met een zwangerschapstest.
Dat antwoord had ik dus al gegeven.
Het is mogelijk dat je volgende menstruatie uitblijft door het gebruik van de MAP
ReagerenAnoniem11 april 2014 om 06:28Ik heb er ook een beetje stolsels bij, wat ik normaal ook heb bij mijn menstruatie. Is dat raar? Ik heb begrepen dat dat ook te maken kan hebben met innesteling bloeding.. Maar ik ben blijkbaar dus niet zwanger aangezien het dus niet kan.. Of is dat ook door de map?
Sorry dat ik zoveel vraag ben een beetje aan t vrezen.
ReagerenJohn (moderator)
11 april 2014 om 06:33Ook dat is heel normaal.
Reageren
Het nemen van de MAP kan nogal wat gevolgen hebben zoals je merkt.Anoniem11 april 2014 om 18:52Oke want vond het een beetje raaar, elke keer wanneer je iets positiefs zegt voel ik me weer goed en ineens heb ik dan bv dus die stolsels en bv een opgezette buik dan denk ik weer van shit!! En daarna denk ik weer maar kan niet -.-
ReagerenAnoniem15 april 2014 om 20:16Een vraagje, ik had de map dus vrijdag ingenomen en dinsdag en woensdag had ik een beetje bloeding wat de volgende dag tot vandaag iets meer werd. Vandaag ben ik zegmaar klaar met mn soort van menstruatie.. Maar ik heb nog best last van me buik als ik erop druk voel ik af en toe een soort van steek.. Is dat normaal, of betekent dat dat de map niet heeft gewerkt.. Je zei dat zwangerschapstest niet nodig was dus wil ik daar geen geld aan verspillen.. Maar is dit dus normaal?
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2014 om 20:22De klachten zullen het gevolg zijn van het nemen van de MAP
Reageren