Zoeken Vraag het forum

Bang voor zwangerschap!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dientje74

Goedemiddag,

Ik ben een meisje van 17 en afgelopen maandag was ik bij m’n vriend en was er een romantischhe sfeer begon alles met zoenen daarna zijn we naar zijn bed gegaan. Ik ben nog maagd dus wilde k geen seks ook wegens geloof.. toen heeft hij met zn penis over mn vagina gewreven en is hij ook alleen tegen de ingang aangeweest helemaal niet erin maar hij is wel klaargekomen! Ben ik nu zwanger? Ik zit er heel erg mee

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Niet echt verstandig om dat zo te doen. Laat je vriend volgende keer een condoom gebruiken niet alleen om zwangerschap te voorkomen maar ook SOA’s.

De kans dat je zo zwanger raakt is bijna nihil

Reageren
    Anoniem

Dankuwel voor uw reactie! Maar ik heb last van pijn in mijn onderrug en een beetje een opgezette buik lijkt et wel.. moet ik me zorgen maken? Misschien een zwangerschapstest doen?

Reageren
    John (moderator)

Je kunt binnen 1 week geen zwangerschapsverschijnselen krijgen. Je klachten komen toch echt ergens anders vandaan.

Reageren
    Anoniem

Oke, dankuwel! Maar hoe werkt een zwangerschapstest precies?

Reageren
    Anoniem

zwanger nee zeker niet en dan nog je klachten zijn wel heel vroeg en zeker die opgezete buik

Reageren
    Anoniem

Okee, dankjewel! Ik was bang als een gek! Dacht er elke elke elke dag aan! Maar het is dus niet mogelijk dat ik zwanger ben? Als hij er alleen tegenaan klaargekomen is..

Reageren
    Anoniem

neen zeker niet laat je zorgen maar

Reageren
    Anoniem

Echt heel erg bedankt!

Reageren
Reageer op: Bang voor zwangerschap!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.