- Anoniem28 januari 2014 om 15:06
Hai,
Ongeveer 4 weken geleden heb ik abortuspil genomen. Ik was ong 5 weken zwanger. Paar weken geleden ben ik in de kliniek geweest en alles is weg om maar z te verwoorden.
Alleen ik heb mega last van hormononen dit schijnt normaal te zijn, ben ook nog misselijk en heb last van zuur. Mijn ongesteldheid was maar ook kort afgelopen week, 2 dagen bloeding en iets van 2 dagen heel weinig.
Vraag mij echt af wat kan ik doen word echt gek van mij zelf!
Ben zo snel op mijn teentjes getrapt en moet ook eerlijk zeggen dat ik nu pas realiseer wat er is gebeurd. Het is namelijk snel gegaan toen ik wist dat ik echt zwanger was had ik zelfde dag nog afspraak gemaakt in abortuskliniek en paar dagen later had ik al abortuspil ingenomen.
Graag zou ik willen weten ( in zoverre) of ik nou mijzelf overdrijf? Met mijn hormonen, met mijn besef. Sta nog steeds achter mijn keuze echt waar alleen besef ik opeens. Jeetje ik was zwanger! Ik heb geen vriend trouwens, die jongen weet het ook niet heb alles alleen gedaan.Thanks als iemand wil reageren.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 januari 2014 om 17:35Je klachten zijn natuurlijk niet zo vreemd. De abortuspil gooit je hele hormoonhuishouding door elkaar. Dat zal heel even nodig hebben om weer helemaal te herstellen. Wat je besef betreft is het natuurlijk niet vreemd dat je je nu realiseert wat er nou precies aan de hand was en wat er is gebeurd. Dat staat los van het feit dat je nog steeds achter de keuze staat. Het kan best zijn dat je daar zo nu en dan mee geconfronteerd wordt. Maar ook dat zal slijten. Belangrijk is dat je voor jezelf goed weet waarom je de zwangerschap hebt afgebroken.
ReagerenAnoniem28 januari 2014 om 18:16Dank je wel voor je reactie. Ik dacht misschien onstabiel kort zwanger was dat ik overdreef ofzo. Inderdaad ik weet waarom en heb goede keuze gemaakt. Fijne avond!
Reageren