Zoeken Vraag het forum

Zwanger ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik zit nogal met een aantal vragen, sinds 28 December 2013 had ik ongesteld moeten worden ik was ongeveer 4 dagen overtijd en een test gedaan helaas was deze negatief en dus had ik nog geen duidelijkheid.. Wel had ik gelezen op verschillende forums dat een bepaald hormoon dan niet was aangemaakt, dus heb ik met de 2de test gewacht ik ben nu 1 week en ongeveer 3 dagen overtijd en dus opnieuw test gedaan, helaas weer negatief… Maar toch heb ik last van : Meer te eten / sneller honger, moet vaker naar de wc om te plassen, moeheid, misselijk voornamelijk ochtends en avonds, en last van mijn tepels ook heb ik het idee dat mijn borsten toch wel gegroeid zijn, en ze zijn naar mijn idee ook wat donkerder geworden, ook heb ik steeds zn opblaas gevoel zeg maar.. Zou het een mogelijkheid zijn om toch zwanger te zijn? Het is mijn 1ste keer dus ik weet niet precies wat ik er van moet verwachten, en als ik nou wel of niet zwanger ben. Ik hoor graag meningen van anderen, en tips zijn natuurlijk ook welkom! Ik heb zelf getest met Cleurblue en uiteraard ochtend urine. Ik slik zelf de pil en ben normaal altijd op tijd ongesteld, ik slik namelijk ook al paar jaren de pil… Wel heb ik toen ik ongesteld moest worden wel aantal keren sex gehad…

Grtz.

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oja, en ik sinds dat ik over tijd ben geen pil meer geslikt…

Reageren
    Tandor1

[quote]Ik slik zelf de pil en ben normaal altijd op tijd ongesteld, ik slik namelijk ook al paar jaren de pil… Wel heb ik toen ik ongesteld moest worden wel aantal keren sex gehad…[/quote] Een zwangerschap is dus in principe niet erg waarschijnlijk.
    Het beste wat je kunt doen is naar je huisarts gaan en vragen voor een bloedtest. Dan weet je het zeker.

Overigens kan het een keer voorkomen dat een menstruatie wegblijft door het pilgebruik.

Reageren
    Anoniem

Ik slik al paar jaren de pil, en heb hier nog nooit eerder last van gehad…

Ik heb inmiddels alwel een afspraak bij de huisarts gemaakt, moet er morgen om 10 over 3 zijn dus ben benieuwd.

Reageren
    Anoniem

Laat even wat weten als je bij de huisarts bent geweest.

Tandor

Reageren
    Anoniem

zal ik doen. 😉

Reageren
    Anoniem

Nou voor diegene die het weten willen… Ben naar de huisarts geweest naar dik uur wachten aangezien ze me een verkeerde naam hadden gegeven die ik dus niet was xD Was ik toch eindelijk aan de beurt.
    Conclusie kort samengevoegd.
    Had helaas mijn eigen dokter niet, ze vroeg waar ik last van had legde haar me verhaal uit. Ze zij eerst dat er niks aan de hand was, toen pas later vroeg ze naar de symptomen en of ik last van me tepels,borsten ect had. Waarop ik antwoordde ja dat heb ik, zegt ze… Moet je maar een test halen helaas hebben wij deze niet meer op voorraad, en de kans was opeens nu wel erg groot dat ik zwanger was,dus kort om gezegd heb 1 uur zitten wachten op zn raar antwoord.. Beetje jammer, baal er best van dat mijn eigen huisarts uiteraard ook NIET aanwezig was (wat ik niet wist mja)… Naar mijn zegge nam ze me niet echt serieus..Ik ga dus nu vanavond kijken of ergens test weg kan halen en anders morgen, en dan maar weer opnieuw testen. 😉

Reageren
Reageer op: Zwanger ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.