- Anoniem23 september 2013 om 09:33
Hee!
Ik ben een beetje ten einde raad, dus ik hoop dat jullie misschien mij kunnen helpen.
Ik heb nu al ruim 3 weken enorm last van mijn borsten. Branderig, pijnlijk gevoel bij mijn tepels en steken en kriebel in mijn borsten. Verder heb ik rugpijn en een zeurderig gevoel bij mijn baarmoeder, alsof ik ongesteld word, maar dat ben ik nog steeds niet. Ik ben ook nog misselijk, vaak in de ochtend en avond.
Ik heb twee keer een zwangerschapstest gedaan, maar die is twee keer negatief uitgevallen. Bij de dokter was er niks mis met mijn bloed, en heb ik vorige week een bloed test laten doen om mijn HCG te checken, maar daar weet ik de uitslag nog niet van.
Ik weet dat het allemaal als zwangerschapssymptomen klinkt, maar zou het eventueel iets anders kunnen zijn dan zwangerschap? Iets met hormonen?
Hopelijk weet iemand iets!
Alvast bedankt 🙂1 reactieReagerenAnoniem23 september 2013 om 14:39Uitblijven menstruatie: de tien meest voorkomende oorzaken:
Reageren
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/81345-uitblijven-menstruatie-de-tien-meest-voorkomende-oorzaken.html