- 100s26 augustus 2013 om 08:39
Hallo allemaal
Ik slik nu ongeveer ruim 10 jaar de pil.
Toch vergeet ik m wel eens maar kom ik daar normaal gesproken binnen 36 uur achter.Nu ben ik na mijn ‘mestruatie’ begonnen met de pil op zaterdag.
Zaterdag avond ingemomen , zondag ochtend seks en zondag avond pil ingenomen, alleen maandag avond vergeten, dinsdag avond 2 pillen ingenomen en woensdag ochtend (op 70 uur) de Morning after pil. (En tot nu verder met mijn strip gegaan)Oke, de kans dat je zwanger bent is aanwezig, dat stond op het papiertje dus dat zal dan maar zo.
Toch vraag ik me af of je dan nu al (als het zo is) kan voelen dat je zwanger bent. Ik heb het idee dat ik me gelijk dik voel enzo, maar dat kan ik me natuurlijk ook makkelijk in me hoofd halen.
Van de MAP heb ik niet echt last gehad, wel een beetje hoofdpijn, maar niet echt buikpijn tot nu toe.Ik vroeg me af of er (als je bevrucht bent) dit nu al kan merken zo ja hoe dan? Of hoef ikme geen zorgen te maken en merk ik dit pas als ik weer ongesteld moet worden?
Ik hoor het graag!
Groetjes2 reactiesReagerenLola26 augustus 2013 om 14:01Je hebt binnen 3 dagen de MAP geslikt, dus je zal wel een tussenbloeding krijgen.
Reageren100s29 augustus 2013 om 14:06Wat betekend die tussen bloeding?
Niet geheel antwoord op mijn vraag.
Ik lees dat de meeste mensen na 5 /6 dagen een bloeding krijgen. Het is nu 7 dagen geleden dat ik de MAP heb geslikt en heb geen bloeding gehad nog.
Betekend dit automatisch dat je zwanger bent? Of betekend dit niks?
En kan ik nu al wat zien (2 weken) of ik zwanger ben of niet? Dat is veel te vroeg toch?
Reageren