Zoeken Vraag het forum

seks gehad, pil vergeten, map genomen wat nu?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 100s

Hallo allemaal

Ik slik nu ongeveer ruim 10 jaar de pil.
    Toch vergeet ik m wel eens maar kom ik daar normaal gesproken binnen 36 uur achter.

Nu ben ik na mijn ‘mestruatie’ begonnen met de pil op zaterdag.
    Zaterdag avond ingemomen , zondag ochtend seks en zondag avond pil ingenomen, alleen maandag avond vergeten, dinsdag avond 2 pillen ingenomen en woensdag ochtend (op 70 uur) de Morning after pil. (En tot nu verder met mijn strip gegaan)

Oke, de kans dat je zwanger bent is aanwezig, dat stond op het papiertje dus dat zal dan maar zo.

Toch vraag ik me af of je dan nu al (als het zo is) kan voelen dat je zwanger bent. Ik heb het idee dat ik me gelijk dik voel enzo, maar dat kan ik me natuurlijk ook makkelijk in me hoofd halen.
    Van de MAP heb ik niet echt last gehad, wel een beetje hoofdpijn, maar niet echt buikpijn tot nu toe.

Ik vroeg me af of er (als je bevrucht bent) dit nu al kan merken zo ja hoe dan? Of hoef ikme geen zorgen te maken en merk ik dit pas als ik weer ongesteld moet worden?

Ik hoor het graag!
    Groetjes

2 reacties
    Reageren
    Lola

Je hebt binnen 3 dagen de MAP geslikt, dus je zal wel een tussenbloeding krijgen.

Reageren
    100s

Wat betekend die tussen bloeding?

Niet geheel antwoord op mijn vraag.

Ik lees dat de meeste mensen na 5 /6 dagen een bloeding krijgen. Het is nu 7 dagen geleden dat ik de MAP heb geslikt en heb geen bloeding gehad nog.

Betekend dit automatisch dat je zwanger bent? Of betekend dit niks?

En kan ik nu al wat zien (2 weken) of ik zwanger ben of niet? Dat is veel te vroeg toch?

Reageren
Reageer op: seks gehad, pil vergeten, map genomen wat nu?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.