- anoniem..9 augustus 2013 om 17:58
Hee, al een tijdje heb ik een hele leuke vriend. Hij heeft me dan ook ontmaagd.
Sinds die tijd doen we het vrij regelmatig. Ik ben enorm bang dat ik zwanger ben.
Ik slik de pil gewoon en vergeet hem eigenlijk nooit. Ben wel 2 weekenden ziek geweest, waardoor ik de pil niet kon innemen. Maar daarna gewoon goed ingenomen en alles veilig gedaan. Ondanks dat ik de pil slik en mijn vriend bijna nooit klaar komt in mij ben ik toch bang dat ik zwanger ben. Ik heb allemaal vage klachten de laatste weken. Snel moe, pijn in spieren,, regelmatig naar toilet, veel hoofdpijn en best emotioneel. Ook stondik laatst op de weegschaal en bleek dat ik in totaal al 6 kg aangekomen ben. En ja, het is vakantie dus heb wat meer gesnoept als anders. Maar toch kom ik eigenlijk nooit zo snel zoveel aan. Ook viel het me laatst steeds meer op dat mijn buik best bol is. Ik ben nog niet volwassen, dus zit helemaal niet op een kindje te wachten. Nog niet in ieder geval. Ben wel steeds ongesteld geweest, op dit moment ook zelfs, maar toch zegt er iets in mij dat dat het niet goed zit. Wil er niemsnd mee lastig vallen, want het is zo’n kleine kans. Mijn vriend is al zo bang dat er iets mis gaat. Dus ik weet gewoon echt even niet wat ik moet doen. Durf geen test te halen en durf er het met niemand erover te hebben.