Werkzaam als skilerares en zwanger

Hallo lieve mensen,

Ik ben nu 3,5 maand zwanger 14 wk.
    Nu ben ik skilerares en werk op de piste.
    Doodeng vind ik het soms met alle beginners die op mijn groep afsjeesen en ik zie het gewoon niet meer zitten om op de piste te staan.
    Stel dat ik nu naar mijn baas ga, zal hij zeggen dat ik in Bobo (kinderland) moet gaan staan, maar daar doe ik niet meer dan kinderen oprapen (en dat mag ik niet, zwaar tillen).

Ik wil het beste voor mijn kind, maar ik heb het werk hard nodig, omdat ik geen man heb die me ondersteund.

Reageren

Weet je dat je vrij veel straling vangt op de piste? Dat is niet goed voor je kind. Ik zou je baas zeker inlichten en vertellen dat je zwanger bent. Wees eerlijk, ook dat je geen kinderen kan oprapen (waarom niet eigenlijk?)

Reageren

Als je zwanger bent, kun je (zwaar) tillen beter vermijden. Vandaar.

Reageren

Beste Laurine,

Ik zal je adviseren om met je baas te praten.
    Maar hoe ga je verder met je werk als je hoogzwanger bent? Je mag dan net skien.
    Je hebt allerlei hulpinsaties die adviezen geven n bijstaan. Je mag vroeger met verlof.
    Vraag je verloskundige om advies. En maak een afspraak bij de ergo therapeut voor tiladviezen.
    Ik heb ik de zorg gewerkt en ik kon tot mijn verlof met hulp gewoon doorwerken.
    1 Ding abortus is geen oplossing! Je los daar geen probleem mee op. Je krijg echt spijt.
    Je baby is nu 14 cm groot en zuigt al op zijn duimpje liefs jósé

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Werkzaam als skilerares en zwanger

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe