Home / Zwangerschap / van wie ben ik zwanger ?
Hallo
Ik ben zwanger, maar weet niet wie de vader is.
Afgelopen zomer had ik geen relatie, maar wel 2 bedpartners.
Begin Augustus testte ik POSITIEF !Ik wist de laatste datum van mijn menstruatie niet meer
Ik heb gelijk een afspraak gemaakt omdat ik ervan overtuigd was dat ik niet klaar was voor het moederschap.
Eenmaal op 2 Augustus 2012 een echo te hebben gehad kon ik het niet verdragen.
De echo liet zien dat ik 5 en een halve week was. De echoschopiste vertelde dat 2 weken gratis krijgt.
Ik vroeg of ze konden berekening wanneer ik ongeveer bevrucht zou zijn en ik kreeg als antwoord : Je bent nu ongeveer5 en een halve week dus het zou ongeveer 3 en een halve week daarvoor gebeurd moeten zijn.
Ik kwam toen op de datum 6/7 juli, want toen heb ik namelijk gemeenschap met partner nummer 1 gehad. Probleem is dat ik op 11/12 juli met de 2de partner naar bed ben geweest. Me 2de echo heb ik op 17 Augustus gehad en daar bleek ik 7 weken en 6 dagen te zijn. komt dus overeen met de eerste echo en me uitgerekend datum zou dus 30.03.13 zijn. 7 weken en 6 dagen zou dus betekenen dat ik ongeveer 5,6 dagen daarvoor sex heb gehad ??? De laatste weken kan ik alleen maar denken en denken over hoe zeker zo een echo kan zijn en of allebei de echo's niet een paar dagen ernaast zitten. Met het kindje is gelukkig alles goed, de 20 weken echo was positief en ook de groei echo's. Dit is de eerste keer dat ik mijn verhaal heb gedaan. Niemand weet dit en dit wil ik voorlopig ook zo houden.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!