- S.31 oktober 2012 om 15:19
Hey sanne, dat weet ik ook niet denk doordat ik bang ben zwanger te zijn. En haal de gekste dingen in me hoofd van stel dat hij me aangeraakt heeft met zijn vingers met vocht enzo. En ben meestal gewoon op tijd ongesteld. Ben gewoon te bang om zwanger te zijn pff
Lonneke31 oktober 2012 om 19:25“Ik ben nog maagd, maar heb op me vriend gelegen naakt, hij had echter wel zijn broek gewoon aan maar wel voorvocht op de broek waar op ik dus zat.”
Je bent niet zwanger.
ReagerenS.31 oktober 2012 om 20:16Bedankt voor je reactie Lonnee,
Reageren
Ik hoop dat ik dat niet ben. Maar ik moest al ongesteld worden, en heb wel last van buikkrampjes en gevoelige borsten. En soms waterige afscheiding alsof ik in me ondergoed paar druppels geplast heb. Daarom ben ik zo bezorgdS.1 november 2012 om 09:20Vannochtend ben ik even snel naar de etos gelopen en heb een clerblue test gehaald en met me eerst urine getest en ik ben niet zwanger stond er. Ik kreeg een in beide kadertjes streepjes naar rechts.
ReagerenDaantje1 november 2012 om 09:42Ik heb even de bijsluiter van de Clearblue op Internet bekeken en als het in het eerste venstertje een liggend streepje was, ben je NIET zwanger.
ReagerenS.1 november 2012 om 10:00Hey daantje,
Reageren
Het waren op beide venstertjes liggende streepjes.
Heb ik de test wel op de goede tijd uitgevoerd? Me vorige menstruatie begon op 29 september, ben deze maand niet ongesteld geweest, ben dus overtijd en heb met me 1e urine getest.S.1 november 2012 om 18:02Heb wel buikkramp af en toe, alsof ik me menstruatie ga krijgen en gevoelige borsten vooral me tepels. En me afscheiding is watterig elke keer denk ik en nu ben ik ongesteld en als ik dan ga kijken zie ik wat watterigs op me ondergoed. Wie weet wat dit is?
ReagerenDaantje2 november 2012 om 16:50Twee liggende streepjes is negatief. Niet zwanger.
Reageren