Zoeken Vraag het forum

help me aub, word gek zo….

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • S.

Hey sanne, dat weet ik ook niet denk doordat ik bang ben zwanger te zijn. En haal de gekste dingen in me hoofd van stel dat hij me aangeraakt heeft met zijn vingers met vocht enzo. En ben meestal gewoon op tijd ongesteld. Ben gewoon te bang om zwanger te zijn pff

Lonneke

“Ik ben nog maagd, maar heb op me vriend gelegen naakt, hij had echter wel zijn broek gewoon aan maar wel voorvocht op de broek waar op ik dus zat.”

Je bent niet zwanger.

Reageren
    S.

Bedankt voor je reactie Lonnee,
    Ik hoop dat ik dat niet ben. Maar ik moest al ongesteld worden, en heb wel last van buikkrampjes en gevoelige borsten. En soms waterige afscheiding alsof ik in me ondergoed paar druppels geplast heb. Daarom ben ik zo bezorgd

Reageren
    S.

Vannochtend ben ik even snel naar de etos gelopen en heb een clerblue test gehaald en met me eerst urine getest en ik ben niet zwanger stond er. Ik kreeg een in beide kadertjes streepjes naar rechts.

Reageren
    Daantje

Ik heb even de bijsluiter van de Clearblue op Internet bekeken en als het in het eerste venstertje een liggend streepje was, ben je NIET zwanger.

Reageren
    S.

Hey daantje,
    Het waren op beide venstertjes liggende streepjes.
    Heb ik de test wel op de goede tijd uitgevoerd? Me vorige menstruatie begon op 29 september, ben deze maand niet ongesteld geweest, ben dus overtijd en heb met me 1e urine getest.

Reageren
    S.

Heb wel buikkramp af en toe, alsof ik me menstruatie ga krijgen en gevoelige borsten vooral me tepels. En me afscheiding is watterig elke keer denk ik en nu ben ik ongesteld en als ik dan ga kijken zie ik wat watterigs op me ondergoed. Wie weet wat dit is?

Reageren
    Daantje

Twee liggende streepjes is negatief. Niet zwanger.

Reageren
Reageer op: help me aub, word gek zo….
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.