- Rizzo7 september 2012 om 16:39
hej iedereen.. k ben vanochtend flink verrast. ik was drie dagen over tijd. ik was niet eens bezig om zwanger te worden:S.. ik heb 20 aug seks gehad..en 20e zou ik ook mijn eisprong moeten hebben.. 21 augustus ook seks gehad.. en heb toen een morning after pil geslikt diezelfde dag nog. 23e weer seks gehad… en ik heb vandaag maar liefst 3 positieve testen in mijn handen gehad.. nu vraag ik moe af hoe dit nou kan.. en van welke keer seks zou ik nou zwanger kunnen zijn geraakt… ik ben helemaal in de war… iemand een antwoord?
6 reactiesReagerenOliebol7 september 2012 om 19:17Pfff…? Maar als ik het goed begrijp heb je seks met 3 verschillende partners gehad?
ReagerenHar7 september 2012 om 19:19@Oliebol,
Reageren
Er staat nergens dat ze verschillende partners heeft. Hoe kom je daarbij?Rizzo7 september 2012 om 20:01nee ik heb niet met 3 partners seks gehad.. ik heb 3 keer seks gehad.. ik vraag me alleen af welke het dan raak was aangezien ik een map heb geslikt.. snapte
ReagerenHugo9 september 2012 om 20:39Tsja, dat weet jij het beste.
ReagerenJohan10 september 2012 om 09:04Dus binnen 4 dagen 3x sex gehad. Onveilig maak ik uit je verhaal op. Precies in een periode dat de eisprong zou moeten zijn. Terwijl je niet zwanger wil worden. Dan ben je wel erg onvoorzichtig te werk gegaan moet ik zeggen.
Reageren
Maar goed dat was de vraag niet. Als je op de 21e een map genomen hebt dan zou het van de 20e of de 23e zijn lijkt me. Maar als het 3x sex was met dezelfde man is het dan echt belangrijk om te weten welke van de 3x raak was?Joleen11 september 2012 om 13:47Hai, ik vraag me ook af wat nou precies jouw vraag is. Je hebt de MAP genomen, dus wat maakt het uit wanneer het raak was? Ik zou als ik jou was aan de pil gaan of op zijn minst condooms in huis halen.
Joleen
Reageren