Zoeken Vraag het forum

Zwanger maar wanneer gebeurd :S…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rizzo

hej iedereen.. k ben vanochtend flink verrast. ik was drie dagen over tijd. ik was niet eens bezig om zwanger te worden:S.. ik heb 20 aug seks gehad..en 20e zou ik ook mijn eisprong moeten hebben.. 21 augustus ook seks gehad.. en heb toen een morning after pil geslikt diezelfde dag nog. 23e weer seks gehad… en ik heb vandaag maar liefst 3 positieve testen in mijn handen gehad.. nu vraag ik moe af hoe dit nou kan.. en van welke keer seks zou ik nou zwanger kunnen zijn geraakt… ik ben helemaal in de war… iemand een antwoord?

6 reacties
    Reageren
    Oliebol

Pfff…? Maar als ik het goed begrijp heb je seks met 3 verschillende partners gehad?

Reageren
    Har

@Oliebol,
    Er staat nergens dat ze verschillende partners heeft. Hoe kom je daarbij?

Reageren
    Rizzo

nee ik heb niet met 3 partners seks gehad.. ik heb 3 keer seks gehad.. ik vraag me alleen af welke het dan raak was aangezien ik een map heb geslikt.. snapte

Reageren
    Hugo

Tsja, dat weet jij het beste.

Reageren
    Johan

Dus binnen 4 dagen 3x sex gehad. Onveilig maak ik uit je verhaal op. Precies in een periode dat de eisprong zou moeten zijn. Terwijl je niet zwanger wil worden. Dan ben je wel erg onvoorzichtig te werk gegaan moet ik zeggen.
    Maar goed dat was de vraag niet. Als je op de 21e een map genomen hebt dan zou het van de 20e of de 23e zijn lijkt me. Maar als het 3x sex was met dezelfde man is het dan echt belangrijk om te weten welke van de 3x raak was?

Reageren
    Joleen

Hai, ik vraag me ook af wat nou precies jouw vraag is. Je hebt de MAP genomen, dus wat maakt het uit wanneer het raak was? Ik zou als ik jou was aan de pil gaan of op zijn minst condooms in huis halen.

Joleen

Reageren
Reageer op: Zwanger maar wanneer gebeurd :S…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.