- Anoniem24 maart 2011 om 15:34
Ik zit met het volgende probleem.
7 dagen geleden zou mijn periode moeten beginnen, normaal ben ik super regelmatig elke 28 dagen.
Nu heb ik al een aantal testen gedaan, diverse merken maar ze blijven negatief. Behalve na 15 minuten dan zie je een heel licht streepje maar dat zou eigenlijk binnen 5 minuten zo moeten zijn.
Ik heb heel veel last van gerommel, krampjes en steekjes in mijn darmen. Met vlagen heel misselijk, mijn baarmoeder is wat opgezet, dat zie en voel ik aan kleding.
Op dag de vijfde dag overtijd heb ik wat bruin en een klein beetje rood bloed verlies gehad wat na ongeveer 4 uur weer verdween.
Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben en hoe kom ik erachter, wanneer/na hoeveel dagen zou ik sowieso positief moeten testen in geval van zwangerschap?Alvast bedankt voor het antwoorden,
M
4 reactiesReagerenYvon24 maart 2011 om 20:05De test die je beschrijft is niet betrouwbaar; alle tests kleuren uiteindelijk met een streepje als je ze maar lang genoeg laat liggen.
Het kan zijn het het HCG nog te laag is in het bloed. Daarom zal de huisarts zeggen over een aantal dagen tot een week nog eens te testen.
het feit dat je altijd regelmatig bent en nu niet, is een serieuze aanwijzing dat je zwanger zou kunnen zijn.
ReagerenAnoniem24 maart 2011 om 20:06melnie29 augustus 2013 om 16:56hallo, ben morgen al 7 dagen overtijd, en vorige week wat bloed verlies gehad roze en paars zo zag dat uit. ben heel veel moe en misselijk en heb gerommel in mijn buik en vooral als ik gegeten heb heb ik last van wat steekjes onder in de buik het voelt niet aan alsof ik ongi moet worden. heb een zoontje van bijna 2 jaar in oktober en zo heb ik dit nog nooit gehad heb een test gedaan maar was negatief dus zou ik zwanger kunnen zijn. mijn tepels zijn ook gevoeliger dan normaal maar nog niet gespannen. 🙁 dus ja?
ReagerenKim30 augustus 2013 om 12:59Lastig te zeggen zo op een forum. Je voelt je dus wel zwanger, bent over tijd, maar de test geeft negatief. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik zou het ook niet weten. Misschien maar gewoon afwachten en over een paar dagen nog eens testen?
Groetjes
Reageren