Zoeken Vraag het forum

OPZOEK NAAR ANTWOORDEN!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • candy2010

Hallo ik heb 2 1/2 weken geleden gemeenschap gehad. Die week erna voelde ik me niet goed: misselijk, hoofdpijn, enorme eetlust, moe (sliep minstens 1 uur overdag) en maagzuur (hele mond vol). Ook had ik pijn het leek in de buurt van mijn eierstokken te zijn.

Ik ben vanaf vandaag precies 4 dagen over tijd en de pijn is iets erger geworden en lijkt nu wat naast mijn eierstokken te bevinden.Ook heb ik er nu koorts bij gehad.

Kan dit duiden op zwangerschap, of kan ik binnenkort een menstruatie verwachten?

3 reacties
    Reageren
    Christa

Alle symptomen duiden op een infectie. Mogelijk bent u besmet met een SOA. Mogelijk heeft u een blaasontsteking opgelopen die zich inmiddels heeft uitgebreid naar de nieren. Consulteer de huisarts. Dit zijn met nadruk geen zwangerschapssymptomen.

Reageren
    brenda A

nu de huisarts bellen, vragen :testen op zwangerschap en blaasontsteking, ja, want ook zwangerschap is mogelijk.
    dus wel meteen ochtendurine meenemen!
    groetjes, Brenda

Reageren
    ineap

hallo, ik heb in mijn eerste week 2 maal de pil vergeten te nemen.
    Ik nam al 6 dagen de pil nauwkeurig tot ik op een weekend niet thuis was en de pil niet mee had en die dus ook niet kon nemen. Ik heb tweemaal seks gehad met mijn vriend omdat ik dacht dat het geen kwaad kon, nu twijfel ik toch. van vrijdagavond tot zondagavond nam ik geen pil. zondagavond nam ik dan 2 pillen ipv vrijdag en zaterdag.
    heb ik een grote kans om zwanger te zijn?

Reageren
Reageer op: OPZOEK NAAR ANTWOORDEN!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.