- candy20105 maart 2011 om 01:39
Hallo ik heb 2 1/2 weken geleden gemeenschap gehad. Die week erna voelde ik me niet goed: misselijk, hoofdpijn, enorme eetlust, moe (sliep minstens 1 uur overdag) en maagzuur (hele mond vol). Ook had ik pijn het leek in de buurt van mijn eierstokken te zijn.
Ik ben vanaf vandaag precies 4 dagen over tijd en de pijn is iets erger geworden en lijkt nu wat naast mijn eierstokken te bevinden.Ook heb ik er nu koorts bij gehad.
Kan dit duiden op zwangerschap, of kan ik binnenkort een menstruatie verwachten?
3 reactiesReagerenChrista15 maart 2011 om 23:59Alle symptomen duiden op een infectie. Mogelijk bent u besmet met een SOA. Mogelijk heeft u een blaasontsteking opgelopen die zich inmiddels heeft uitgebreid naar de nieren. Consulteer de huisarts. Dit zijn met nadruk geen zwangerschapssymptomen.
Reagerenbrenda A16 maart 2011 om 12:25nu de huisarts bellen, vragen :testen op zwangerschap en blaasontsteking, ja, want ook zwangerschap is mogelijk.
Reageren
dus wel meteen ochtendurine meenemen!
groetjes, Brendaineap16 maart 2011 om 14:28hallo, ik heb in mijn eerste week 2 maal de pil vergeten te nemen.
Reageren
Ik nam al 6 dagen de pil nauwkeurig tot ik op een weekend niet thuis was en de pil niet mee had en die dus ook niet kon nemen. Ik heb tweemaal seks gehad met mijn vriend omdat ik dacht dat het geen kwaad kon, nu twijfel ik toch. van vrijdagavond tot zondagavond nam ik geen pil. zondagavond nam ik dan 2 pillen ipv vrijdag en zaterdag.
heb ik een grote kans om zwanger te zijn?