Zoeken Vraag het forum

ik weet het niet meer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • pat

Hi

3 maanden terug heb ik een miskraam gehad
    ik had het vorige maand eigelijk al ongesteld moeten worden 1 juli … maar er gebeurde toen niks ik heb toe 2 testen gedaan en allebij poitief ook die test met die de weken aangeeft ( dat is nu 3 weken terug ) en die test gaf aan 3 weken..
    nu zouik dus een week of 7 moeten zijn vandaag dacht ik laat ik nog een s een keer een test doen en die gaf aan niet zwanger … maar ik heb ook geen bloed verloren en ik zou anders vandaag de 1e van de de maand weer ongesteld moeten worden
    wat nu ?? ik weet het niet meer

3 reacties
    Reageren
    brenda A

het kan zijn dat de test 3 weken aangaf omdat er nog wat zwangerschapshormoon na de miskraam aanwezig was. na een miskraam heb je dat nog een aantal weken in je lichaam. daarom word je ook niet altijd meteen na een maand weer ongesteld.
    als je het deze maand nog niet bent zou je weer kunnen testen om te kijken of er een nieuwe zwangerschap is.
    groetjes, Brenda

Reageren
    pat

normaal is het zo dat na een miskraam 5/ 8 dagen het zwangerschapshormoon uit je lichaam is ..
    ik ga morgen de gynocoloog even bellen.

Reageren
    Esmée

Wat zei de dokter van jouw verhaal? Ik ben benieuwd!

Reageren
Reageer op: ik weet het niet meer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.