- Chris23 februari 2011 om 19:01
Zolang er geen sperma in de vagina is gekomen, kun je niet zwanger zijn.
Lies23 februari 2011 om 20:52zijn julie daar echt zeker van? of is er wel kans ?
ReagerenZonnetje25 februari 2011 om 19:51Lies,
Je had beiden je ondergoed nog aan en je hebt gelijk alles afgespoeld; de kans dat je zwanger bent is nihil.
Zet de zorgen van je af. Mocht je zorgen houden… dan kun je vanaf de dag van je verwachte menstruatie een test doen om het zeker te weten. Maar nogmaals… de kans is nihil.
Groetjes,
Reageren
ZonnetjeLies28 februari 2011 om 18:08Bedankt voor de peptalk..
Ik heb voor alle zekerheid de noodpil genomen , omdat ik zo ongerust was en nu blijven mijn regels uit en maak ik me nog meer zorgen..
groetjes
Reageren
LiesAnoniem28 februari 2011 om 18:53Lees ook:
Menstruatie na MAP
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Anticonceptie-abortus/179031-Menstruatie-na-MAP.htmlAnoniem24 juli 2011 om 16:05Anoniem17 februari 2015 om 22:49Wat als je sperma morst op je kleren. En gooit het daarna in de wasmand. En de volgende dag raakt iemand het aan kan degene zwanger raken?
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2015 om 23:04Nee. dat is onmogelijk
Reageren
Van sperma aanraken kun je nooit zwanger raken. Om zwanger te raken moet er “vers” sperma in je vagina terecht komen.Anoniem20 maart 2016 om 21:23Ik heb een vraag.
Ik en mn vriend lagen naakt met elkaar op bed. Hij produceerde voorvocht die op mn heup en blaas kwam. Ik ben nu bang dat hij met zn penis tegen mijn clitoris aankwam of tegen mn vagina. Kan je zwanger raken als er voorvocht bij de vagina of clitoris komt?
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2016 om 21:57Nee, zo raak je niet zwanger. Om zanger te raken moet er sperma IN je vagina terecht komen
ReagerenAnoniem7 november 2016 om 19:27Is het mogelijk dat als ik heb gemastrubeerd en mijn van pakt de sperma perongeluk op en gaat seksen dat een van mijn sperma cellen mijn moeder zwanger kan maken en mijn zussen.
Reagerenanoniem8 januari 2017 om 17:15stel dat mijn moeder 15 seconden na mij op de bril gaat zitten waarop wat sperma van mij is gemorst is er dan wel kans dat mijn moeder zwanger wordt?
ReagerenSebb11 januari 2017 om 15:57rare vragen, echt doe normaal en lees gewoon op Google…
ReagerenWally28 juni 2017 om 19:45Als je zus of moeder zwanger is
dan is het hoogwaarschijnlijk niet van jou want sperma moet dan nog een hele weg afleggen om uberhaubt de baarmoeder te kunnen bereiken!
ReagerenBijnaam8 juli 2018 om 20:35en stel ik ben aan het masturberen en er komt sperma op haar billen en het loopt richting haar vagina is er een kans dat ze zwanger raakt (alles in een staande positie)
Reageren