Zoeken Vraag het forum

Hoe groot is de kans?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Famke

ik slik de pil.. woensdag 29 juli ben ik ongesteld geworden en moest op zaterdag 1 augustus weer met de pil beginnen.. alleen ben ik de eerste 2 pillen glad vergeten.. (Stom! ik weet het)Ben op maandag met de nieuwe strip begonnen.
    Wel hebben we die zaterdag sex gehad, afgelopen donderdag nog een keer, met condoom, alleen als iets mis is gegaan gaat alles mis dus die knapte!
    Hoe groot is nu de kans dat ik zwanger ben en vanaf wanneer kan ik een test doen.. ik slik de pil nu gewoon door trouwens, ben niet gestopt met de strip. De laatste paar dagen voel ik me wel een beetje licht in mn hoofd maar dat zal wel van de stress komen. Natuurlijk als ik wel zwanger zou zijn is het kindje van harte welkom!
    Wie kan me helpen?
    Alvast bedankt voor de reacties.

1 reactie
    Reageren
    appel

en Famke, hoe is het afgelopen? Ben je zwanger?

Reageren
Reageer op: Hoe groot is de kans?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.