Ik heb onlangs een medische abortus gehad, op 28/09/23, mijn zwangerschapstest van de kliniek was negatief.
Ik begon nu vrijdag 27/10/23 te bloeden, heel licht met veel bruine afscheiding, ik dacht dat deze mijn regels waren. (Ik heb PCOS, dus soms moeilijk om regelmatigheid in te vinden).
Ik heb seks gehad met mijn partner 28/10/23 en de condoom is kapot gegaan. Maar ik dacht dat het niet erg was omdat ik toch ongesteld was.
Met dat de bloeding nog heel minimaal bleef, vond ik het raar, niet zoals mijn normale menstruatie. Ik heb vandaag een ovulatie test gedaan, en deze was positief.
Ik ben nog de apotheek, en ik heb Ella one meegekregen.
Ik weet nu niet wat ik best doe of als die MAP zal helpen?
Als je niet zwanger wilt worden zou ik de Ella-one toch maar nemen
Ik heb deze gisteren genomen, maar ik ben enorm aan het stressen dat het niet zal helpen.
Zal niet veel meer kunnen doen zeker?
Nee, verder kun je niet veel doen
En denkt u dat er een kans is dat het zal helpen? Ik heb trouwens gisteren nog een ovulatie test genomen en die was negatief
daar kan ik ook geen antwoord op geven
Ik heb ondertussen een zwangerschapstest gedaan (10 dagen na positieve ovulatie test).
Mijn test was negatief, is deze betrouwbaar?
Je 14 dagen na de laatste keer onbeschermde seks een betrouwbare test doen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik heb 1 keer seks gehad, 28 oktober en dan piek ovulatie test gehad op 31/1 oktober.
Wel nog eens seks gehad op 6/11 dus 5 dagen na piek ovulatie.
Veronderstel dat de keer van 28 oktober het meest van belang is?
Dus de negatieve test is wel betrouwbaar?
Daar kan ik toch geen antwoord op geven. Lees de bijsluiter van de test hoe die gebruikt moet worden en hoe je het resultaat moet aflezen