- Anoniem12 januari 2016 om 05:18
Hallo allemaal ik heb een vraagje hoop geholpen te kunnen worden ! Ik heb midden november onveilig seks gehad. ik gebruik geen pil , heb de volgende dag na 22uur de MAP ingenomen ben toen de 7e ongesteld geworden dus eerder heb gelezen kan door de MAP komen, dus 3 maanden verder. Nu word ik telkens eerder ongesteld had een cyclus van 31 dagen nu heb ik opeens een cyclus van 21dagen en ik bloed heel heftig om de uur alleen maar donker bloed lijkt zwart met dikke klonten er in , flauwvallen duizelig misselijk en zwak voelen, kan dit nog steeds komen door de MAP van 3 maanden terug en moet ik me zorgen maken had dit normaalijks nooit ? En toen ik de MAP voor het eerst nam (midden nov) had ik all weken hele erge pijn in mijn baarmoeder en baarmoederstokken hele erge steken om de uren last van en wanneer ik last heb van mijn onderbaarmoeder komt er ook dik wit spull uit hoop geholpen te worden weet niet als ik mij zorgen moet maken gr !
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 januari 2016 om 11:36Dat zou eigenlijk niet door de MAP meer moeten zijn.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisartsJohn (moderator)
19 mei 2018 om 20:05Je hoeft daar niet meteen bijwerkingen van te krijgen. Die kunnen later nog komen
Reageren