Zoeken Vraag het forum

Wel of niet aan de MAP?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo heb een vraag ik heb precies nu 1 week geleden seks gehad onveilig maar hij is niet in mij klaargekomen, vandaag ook weer (tijdens mijn ovulatie/eisprong) maar hij is niet in mij klaargekomen wel op me, maar ik twijfel omdat na de seks ik heel erg veel wit achtige spul lekte en weet niet als ie net optijd het er uit heeft getrokken of niet.. maar er was wel wat voorvocht vrij gekomen is het nodig om toch nog een MAP in te nemen ? Athans we onveilig seks hebben gehad in mijn vruchtbare periode

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er dan toch maar verstandig aan doet om z.s.m. de MAP te gebruiken en vooral te stoppen met onbeschermde seks. Je kunt er gewoon op wachten totdat het mis gaat. Of een condoom gebruiken of aan de pil gaan.

Reageren
Reageer op: Wel of niet aan de MAP?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.