Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal,

30 januari tot 2 februari heb ik mijn ongesteldheid gehad. 4 januari hebben ik seks gehad met mijn vriend. Helaas in de condoom gescheurd en heb ik de volgende dag 5 januari gelijk een MAP ingeslikt. 20 januari heb ik weer seks gehad en is de condoom afgegleden. We waren hier snel achter gekomen en hij was nog niet klaargekomen. We zijn hierna gelijk gestopt. Toch was ik bang en heb ik weer een MAP ingeslikt.

Nu ben ik 2 dagen overtijd. Volgens mij app waarbij ik elke maand bijhoudt hoorde ik 1 maart ongesteld te worden.

Is er kans op zwangerschap of is mijn cyclus in de war geschopt door de MAP?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je cyclus zal in de war zijn door de MAP

Reageren
    Anoniem

Kan ik een zwangerschap uitsluiten?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik niet beantwoorden. De MAP werkt niet onder alle omstandigheden

Reageren
    Anoniem

Wanneer kan ik het beste een zwangerschapstest doen?

Reageren
    John (moderator)

14 dagen na de onbeschermde seks

Reageren
    Anoniem

Heb net een test gedaan en deze is negatief. Zal ik over een paar dagen weer testen? Nog steeds niet ongesteld geworden

Reageren
    John (moderator)

Dat zou je kunnen doen

Reageren
    sara57

hoi ook ik zit met zo iets

heb vandaag onveilig seks gehad met mijn vriend. hij is niet in mij klaargekomen. 8 tot 11 maart was van mijn ongesteldheid. moet ik een map nemen? Volgens mijn app waarbij ik mijn ongesteldheid bijhoudt. staat dat ik nog in mijn onvruchtbare dagen zit.

Reageren
    John (moderator)

Als je 100% zekerheid wilt moet je dat idd doen. En dan de Ella-One

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.