Zoeken Vraag het forum

zwanger en pijnscheuten?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anita

Hallo allemaal

Ik ben nu 6 weken zwanger en ben er ook super blij mee. alleen heb ik af een toe een soort van lichte steek aan mijn linkerkant op de hoogte van mijn baarmoeder. Meestal is dat ook s’avonds. Heeft iemand anders dit ook? Want ik ben zo bang dat het mis gaat.

groetjes anita

2 reacties
    Reageren
    mama

Ik heb bij mijn beide zwangerschappen ook in het begin van die steken in mijn buik gehad en ook 2x gedacht dat het mis zou gaan, maar het komt door de groei van je baarmoeder. Er gebeurt heel wat in je buik en ook al is je kleintje nog heel ieniemienie, de voorbereidingen zijn al in volle gang.
    Je moet je pas zorgen maken als je bloed verliest, meer dan een normale menstruatie en daarbij ook heel veel buikpijn hebt. Maar ik snap je zorgen hoor, bij ieder pijntje denk je ‘oh nee…’. Ik denk dat iedere zwangere dat heeft. Die eerste 12 weken zijn zo spannend.
    Succes meid, en maak er wat moois van!

Reageren
    brenda

ja Anita, mama zegt het goed.
    fijne zwangerschap verder. Brenda

Reageren
Reageer op: zwanger en pijnscheuten?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.