Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bruidje

Hallo,

Ik heb nog nooit zoiets gedaan, maar ik zou graag advies willen!
    Ik heb PCOS en daardoor ook al gestart met onderzoeken bij de fertiliteitsarts. We hebben aankomende woensdag (vandaag is het vrijdag) een afspraak daar en dan horen we of we geholpen worden.

Een paar weken terug zijn wij getrouwd en hierna meteen op vakantie gegaan. Op de woensdag van de vakantie had ik sterk het gevoel de ovulatie te hebben gehad. De maandagavond hiervoor hebben wij seks gehad. Ik had afgelopen woensdag dus ongesteld moeten worden, dat werd ik niet. Ik heb gister een zwangerschapstest gedaan met ochtend urine (kruidvat) en deze was positief!! Ik geloofde er eigenlijk niks van, door onze grote wens. Een uur later kwam mijn man thuis van werk en toen heb ik nog 2 testen gedaan (kruidvat en action) en deze waren negatief..
    Ik ben al 2 weken best duizelig en heb sinds een paar dagen last van mijn onderrug. Ik snap er niks meer van.

Ik weet dat ik er woensdag achter kan komen in het ziekenhuis, maar dit duurt voor mijn gevoel nog zo ontzettend lang. Is het nuttig om van tevoren nog een keer te testen? Of is het eigenlijk gewoon te vroeg?

We willen heel graag zwanger zijn!!

Hopelijk hebben jullie advies

1 reactie
    Reageren
    Catootje

Of je zwanger kan zijn zou ik niet weten. Weet wel dat bij pcos insulineresistentie een grote rol speel. Belangrijk is dan om te zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel, door bij elk eetmoment te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen meehelpen om je bloedsuikerspiegel stabiel te houden en de insulinegevoeligheid te verbeteren. Onder andere D chiro inositol. Ook zaagpalm kan helpen je hormonen te balanceren. En in biergist en edelgistvlokken zit onder andere chroom, wat de insulinegevoeligheid helpt te verbeteren. aan je hele gezondheid werken kan de kans op zwangerschap vergroten en bevordert je gezondheid en die van je toekomstige kindje.

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.