- Alias6 september 2018 om 15:44
hoi hoi allemaal
Ik ben een vrouw van 23 jaar. Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe vriend (25). Ongeveer 2 maanden geleden moest ik mijn stop week in. In de dagen en weken heb ik seks gehad met hem. Ik zit aan de pil (nora30). Ik heb in die strip enkel 1 pil wat later ingenomen dan anders (4 uur). Ik werd in die maand ongesteld maar dat waren maar 2 dagen bruin slijm. Op de normale dag mijn pil gewoon weer geslikt. in de daaropvolgende pilstrip heb ik 1 pil vergeten innemen. Ik heb deze de volgende dag ingenomen. Ook op die dagen en weken heb ik seks gehad (zonder condoom, enkel pil). vorige week moest ik normaal gezien ongesteld worden. Ook deze keer 2 dagen bruin slijm en dat is het. Ik vertrouwde het allemaal niet en heb een zwangerschapstest gedaan (ongeveer 7 dagen geleden). Deze test was negtatief op het eerste zicht. Totdat ik maandag de test weer uit mijn handtas haalde. Er stonden twee duidelijk strepen op te zien??????!!!!! Ik was volledig in paniek. Een kind is niet wat ik wil namelijk.Twee dagen nadat ik deze test vond heb ik opnieuw getest. Ik was zo zenuwachtig en bang. deze gest was zo negatief als negatief kan zijn. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. Ik heb buikpijn, krampen, hoofdpijn en steken in mijn buik. Deze maand ben ik weer veilig met mijn strip begonnen op de juiste dag.
kan iemand mij geruststellen en antwoorden geven waarom de test postief was?
2 reactiesReagerenanoniem6 september 2018 om 21:03Alles wat na de afleestijd op de test veranderd is ongeldig. Ik had een een half jaar geleden een paar keer de test van de kruidvat gebruikt en die was negatief, maar een uurtje later toch altijd een duidelijke streep. Dat heet een indrooglijntje volgensmij
ReagerenAlias7 september 2018 om 10:15bedankt
Reageren