- Hallo30 mei 2018 om 05:56
Hoi,
In de eerste week ben ik mijn pil een keer vergeten, deze heb ik binnen 24 uur alsnog ingenomen met de Ella one. De Ella one zorgt dat de eisprong later plaats vindt. Nu vroeg ik mij af, er is een kans dat ik helemaal geen eisprong zou hebben. Zorgt de Ella one er alsnog voor dat er een eisprong vrij komt? Of doet de Ella one niets met je lichaam als er geen eisprong is?
Alvast bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 mei 2018 om 10:19Er zou pas weer een eispring op gang kun komen nadat je een bloeding hebt gehad, tenzij je natuurlijk de pil slikt. je hebt er ook rekening mee gehouden, dat je niet meer door de pil beschermd bent rot na de volgende stopweek na het innemen van de MAP?
ReagerenHallo30 mei 2018 om 20:36Ik heb er rekening mee gehouden, maar ik vroeg mij af, door dat ik de pil slik is er een kans dat ik geen eisprong had, wat doet Ella one Dan met je lichaam en waarom IS de pil dan niet meer betrouwbaar. Misschien was er geen eisprong ondanks dat ik een pil ben vergeten.
ReagerenJohn (moderator)
30 mei 2018 om 20:56Als je een pil vergeet in de eerste week of de derde week van de strip, kan er een eiprong op gang komen. de ella-one voorkomt die eisprong.
Reageren
Door de hoeveelheid hormonen verandert de werking van de pil totdat er een onttrekkingsbloeding is geweest. daarma is de pil pas weer werkzaam