Zoeken Vraag het forum

Kans op zwangerschap??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb zaterdagnacht onbeschermde sex gehad.
    Maandagmiddag een noodpil genomen (Norlevo) en dinsdagochtend voor alle zekerheid nog een EllaOne omdat ik had gelezen dat deze beter zou werken.
    Ik hou in een app mijn cyclus bij en de eisprong zou ergens in de loop van het weekend geweest zijn (vrijdag, zaterdag, zondag,…)
    De kans op bevruchting is dan vrij groot neem ik aan. Gaan die noodpillen ook de innesteling van een eventuele bevruchte eicel tegen? Of is de kans dat ik zwanger ben nu wel heel groot?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Niet zo handig om er 2 te gebruiken. Dat is wel een forse dosering hormonen. Daar zil je dan toch wel wat last van gaan krijgen. De ella-one gaat de innesteling regen.

Reageren
    Anoniem

Als het innemen van de EllaOne na de eisprong ook dan nog de innesteling tegengaat neem ik die last van de hormonen er graag  bij 🙂
    Ik veronderstel alleen dat dan mijn cyclus ook wel wat in de war zal zijn?
    Wanneer kan ik best een test doen? Om er toch zeker van te zijn dat alles in orde is?

Reageren
    John (moderator)

Je cyclus zal een beetje van streek raken. Testen kun je 14 dagen na de seks

Reageren
Reageer op: Kans op zwangerschap??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.