Home / Zwangerschap / Zwanger?
Hi dames,
Ik zit met de vraag of ik zwanger ben of niet. Wordt eigenlijk altijd zaterdagavond of zondag ongesteld. Nu is het al dinsdag en nog steeds niks te zien. Wel behoorlijke menstruatie krampen, pijntjes in mn buik. En nu ook vooral pijn in de onderrug. Heb wel echt een aantal dingen die heel apart zijn.. moet bijv opeens veel vaker poepen(sorry), terwijl ik juist vaak 2 dagen verstopt zit. Zaterdagochtend zat er bloed op de wc-bril, nouja dat is duidelijk niet van mn vriend geweest.
Voel me opgeblazen en voel de lunch van twee uur geleden nog steeds zitten. Iew..
Ik ga ongeveer 12x op een dag naar de wc om te plassen. Vaker last van hoofdpijn En zo kan ik nog wel even doorgaan.
iemand die dit soort dingen heeft gehad? Ik heb namelijk geen ervaring, dit zou de eerste x zijn. We waren het overigens niet aan het proberen, maar we hadden seks gehad toen ik vruchtbaar was (hij is niet in me gekomen, maar dacht wel een schok gehad te hebben toen hij in me zat). We zouden er wel super blij mee zijn! Mn vriend is 26 heeft zn eigen huisje, ik ben bijna 21, vrij jong maar zou het niet erg vinden. Wel enorm spannend hoor..
K voel me een paar dagen nii lekker k had donderdag sex en zondag begon k me nii lekker te voelen zou dat kunne dat ik zwanger ben ?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!