Zoeken Vraag het forum

Tot wanneer zwangerschapstest in middag mogelijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo misschien een domme vraag. Maar ik vroeg me af of je een hele zwangerschap de hele dag een test kan doen. Of dat dit afhankelijk is van hoelang je al zwanger bent.

Omdat het hormoon afzwakt na een paar maanden. Is het dan beter om na bijvoorbeeld 5 maanden alleen ’s ochtends te meten?

Kun je geen foute meting krijgen als je ’s middags meet nadat je ook nog eens erg veel water hebt gedronken?

Hoop dat u me kunt helpen.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarom zou je testen doen als je weet dat je zwanger bent?

Reageren
    Anoniem

Omdat ik het niet zeker weet. Ik heb niet veel syntomen. Vandaar dat ik het vraag.

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je? Is je menstruatie uitgebleven?

Reageren
    Anoniem

21. Nee maar ben aan de pil, dus kan niet echt op mijn menstruatie vertrouwen denk ik

Reageren
    Loes

tests werken altijd beter met ochtendurine imdat dit veel meer geconcentreerd is. Ik vind je verhaal een beetje vreemd.

Reageren
    John (moderator)

Tuurlijk wel. Het is eerste symptoom bij een zwangerschap is het uitblijven van de menstruatie. ook als de pil gebruikt

Reageren
Reageer op: Tot wanneer zwangerschapstest in middag mogelijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.