- Anoniem15 december 2017 om 12:45
Ik heb op 9 december sex gehad en op 29 november was de eerste dag van mijn menstruatie. Gister 14 december heb ik 2 gebraakt en vanochtend ook. Het is te vroeg om een zwangerschapstest te halen. Maar omdat dit me 2e zwangerschap zou zijn vraag ik me af of je zoiets eerder kan voelen? Afscheiding is roomwittig/dikkig en voel in me onderbuik lichte menstruatie pijn en gisteravond ook in me rug wat “gezeur”. Af en toe een licht duwtje diep in me buik, nu net ook. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Of is het buikgriep? Het is gewenst dus wil mezelf niet gek maken. Maar het “gevoel” is er.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 december 2017 om 16:06Je kunt onmogelijk al zwangerschapssymptomen hebben.
ReagerenAnoniem15 december 2017 om 17:31Na een week ongeveer vind de innesteling plaats.. zoiets kan je wel voelen in je buik toch? Bij je eierstokken?
Ik moet sws een zwtest halen hoor, het is nu te vroeg helaas.. maar gezien de periodes is het niet ONmogelijk om zwanger te zijn?
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2017 om 17:39Nee, de innesteling is in de baarmoeder. Als je daar iets van merkt, dan zou het een innestelingsbloeding zijn.
Maar onmogelijk is het niet. Dat klopt. Het is idd veel te vroeg om te testen.
Reageren